Šogad Latvijā kampaņā piedalījās 75 uzņēmumi ar vairāk nekā 1100 apkalpošanas vietām. Uzslavas tika vāktas interneta lapā www.labsserviss.lv, īsziņu veidā, pa informatīvo tālruni 1180, e-pastā un pašās apkalpošanas vietās.
Lielākā aktivitāte internetā šogad bija vērojama Lietuvā – ar aptuveni 12000 uzslavu, kam seko Latvija ar ap 5000 uzslavu un Igaunija ar 3000 uzslavām, tomēr visvairāk uzslavu tiek saņemtas pašās apkalpošanas vietās. Pašlaik notiek uzslavu apkopošana no visiem uzslavu kanāliem.
Uzslavētākās apkalpošanas vietas tiks paziņotas konferences Laba Servisa Dienas IX noslēgumā. Klientu servisa darbiniekiem un vadītājiem veltītā konference notiks 7.-8.aprīlī Reval Hotel Latvija, bet uzslavētāko apbalvošana notiks 8.aprīlī plkst. 17:30, zālē „Alfa” – apbalvošanā laipni lūdzam piedalīties arī mediju pārstāvjus.
Kampaņas laikā sabiedrība tika aicināta uzslavēt labu servisu jebkurā uzņēmumā un apkalpošanas vietā. Kampaņas galvenais mērķis ir veicināt pozitīvu apkalpošanas kultūru un celt apkalpošanas kvalitāti Latvijā. Tas tiek panākts, aicinot uzņēmumus vairāk piedomāt pie attiecībām ar klientiem, savukārt sabiedrību mudinot pamanīt un novērtēt tieši labo apkalpošanu. Turklāt pozitīva atgriezeniskā saite sniedz iedvesmu darbiniekiem, kas ikdienā strādā ar klientiem.
Būtiskākais sabiedrības informācijas kanāls par kampaņu ir paši uzņēmumi, kuri iesaistījās, katrs meklējot savu īpašo pieeju darbinieku un klientu iedvesmošanai. Daži uzņēmumi veidoja iekšējos konkursus, rīkoja saliedējušus pasākumus, ideju apmaiņu un tādējādi veicināja pozitīvas atmosfēras veidošanos. Arī šogad piedalījās vairākas pašvaldības, kuras kampaņas ietvaros rīkoja atvērto durvju dienas un dažādos veidos veicināja pozitīvu komunikāciju ar sabiedrību.
Kampaņā piedalījās dažādi finanšu sektora pārstāvji, telekomunikāciju uzņēmumi, tirdzniecības uzņēmumi, restorāni, pirmo reizi piedalījās interneta veikali, auto tirgotāji un nekustamo īpašumu firmas, kurjeru dienesti, pārvadātāji un dažādu citu pakalpojumu sniedzēji. Pilns dalībnieku saraksts apskatāms mājaslapā www.labsserviss.lv.
Kampaņas galvenie partneri ir „Swedbank”, „Tele2” un Rīgas dome. Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1180, LETA, TNT, draugiem.lv, TVNET, Tv24, Kapitāls, CV-Online, JCDecaux, Market Media, Samsung, Ininfo, E3 projekts, BadDog, Kapitāls, Leo Burnett, Cube Media, Digiprint, viesnīca Elefant un citi.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Noslēgusies kampaņa „Uzslavē labu servisu!”
Anda Orlova, 01.04.2009. 14:48
Noslēgusies ikgadējā kampaņa „Uzslavē labu servisu!”, kurā visu marta mēnesi piedalījās vairāk nekā tūkstotis apkalpošanas vietu visā Latvijā. Marts tika pasludināts par Laba Servisa Mēnesi visās Baltijas valstīs jau piekto reizi, lai stimulētu uzņēmumus veidot pozitīvas attiecības ar klientiem un iedvesmot savus darbiniekus.