Otrdiena, 24.Decembris 2024. » Vārdadienas svin: Ieva, Ādams;

Paziņoti kampaņas „Uzslavē labu servisu!” uzvarētāji

Anda Orlova, 09.04.2009. 12:13

Visu marta mēnesi notika kampaņa “Uzslavē labu servisu!”, kurā šogad iesaistījās rekordliels uzņēmumu skaits, un 8.aprīlī, konferences Laba Servisa Dienas IX noslēgumā, paziņotas desmit kampaņā uzslavētākās apkalpošanas vietas.

Šogad uzslavētākās apkalpošanas vietas Latvijā ir :

• Avon Cosmetics, Brīvības iela 155, Rīga
• BTA, filiāle „Sigulda”
• Drogas, Talsu šoseja 29, Kauguri, Jūrmala
• Latvijas Hipotēku un zemes banka, Brīvības iela 2, Preiļi
• Olimpiskais sporta centrs, Grostonas iela 6b, Rīga
• Oriflame, Baložu iela 20a, Rīga
• SEB banka, Siguldas filiāle
• K-Rauta, Atbrīvošanas aleja, Rēzekne
• Swedbank, Brīvības iela 372, ALFA
• Tele2, Stacijas laukums 2, Origo

Īpaša atzinība Valmieras pilsētas domei kā aktīvākajai pašvaldībai, kā arī 1188 (Lattelecom BPO) kā aktīvākajam jaunpienācējam.

Kampaņas atbalstītājs „Swedbank” pasniedza simpātiju balvu „Dabas dobei”, savukārt „Tele2” pasniedza simpātiju balvu Ceļu satiksmes drošības direkcijai.

Kampaņā “Uzslavē labu servisu!” piedalījās 75 uzņēmumi ar vairāk nekā tūkstoti apkalpošanas vietu visā Latvijā. Marts visās Baltijas valstīs tika pasludināts par Laba Servisa Mēnesi jau piekto reizi, lai stimulētu uzņēmumus veidot pozitīvas attiecības ar klientiem un iedvesmot savus darbiniekus.

Uzslavas tika vāktas interneta lapā www.labsserviss.lv, īsziņu veidā, pa informatīvo tālruni 1180, e-pastā un pašās apkalpošanas vietās. Visvairāk uzslavu savāktas pašās apkalpošanas vietās – aptaujas anketās, savukārt internetā lielākā aktivitāte šogad bija vērojama Lietuvā – ar aptuveni 12000 uzslavu, kam seko Latvija ar ap 5000 uzslavu un Igaunija ar 3000 uzslavām.

Kampaņas laikā sabiedrība tika aicināta uzslavēt labu servisu jebkurā uzņēmumā un apkalpošanas vietā. Kampaņas galvenais mērķis ir veicināt pozitīvu apkalpošanas kultūru un celt apkalpošanas kvalitāti Latvijā. Tas tiek panākts, aicinot uzņēmumus vairāk piedomāt pie attiecībām ar klientiem, savukārt sabiedrību mudinot pamanīt un novērtēt tieši labo apkalpošanu. Turklāt pozitīva atgriezeniskā saite sniedz iedvesmu darbiniekiem, kas ikdienā strādā ar klientiem.

Būtiskākais sabiedrības informācijas kanāls par kampaņu ir paši uzņēmumi, kuri iesaistījās, katrs meklējot savu īpašo pieeju darbinieku un klientu iedvesmošanai. Daži uzņēmumi veidoja iekšējos konkursus, rīkoja saliedējušus pasākumus, ideju apmaiņu un tādējādi veicināja pozitīvas atmosfēras veidošanos. Arī šogad piedalījās vairākas pašvaldības, kuras kampaņas ietvaros rīkoja atvērto durvju dienas un dažādos veidos veicināja pozitīvu komunikāciju ar sabiedrību.

Kampaņā piedalījās dažādi finanšu sektora pārstāvji, telekomunikāciju uzņēmumi, tirdzniecības uzņēmumi, restorāni, pirmo reizi piedalījās interneta veikali, auto tirgotāji un nekustamo īpašumu firmas, kurjeru dienesti, pārvadātāji un dažādu citu pakalpojumu sniedzēji. Pilns dalībnieku saraksts apskatāms mājaslapā www.labsserviss.lv.

Kampaņas galvenie partneri ir „Swedbank”, „Tele2” un Rīgas dome. Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1180, LETA, TNT, draugiem.lv, TVNET, Tv24, Kapitāls, CV-Online, JCDecaux, Market Media, Samsung, Ininfo, E3 projekts, BadDog, Kapitāls, Leo Burnett, Cube Media, Digiprint, viesnīca Elefant un citi.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV