"Protams, ierastie hokeja fanu krekli ir nenovērtējami un rada fantastisku kopā būšanas auru, taču arvien biežāk mūsu pastāvīgie klienti hokeja līdzjutēju rindās grib mugurā uzvilkt ko tādu, ar ko var izcelties un paust savu attieksmi," stāsta www.uzvelckreklu.lv vadītāja Liene Lazdiņa.
"Latviešiem hokejs ir svēta lieta. Gandrīz kā dziesmu svētki," piebilst Liene. "Paši arī esam no tiem īstajiem līdzjutējiem, kas spēles beigās pie TV ekrāniem ceļas kājās un dzied himnu. Pēc zaudējuma amerikāņiem mūsu puišiem - māksliniekiem droši vien tā pat kā komandas trenerim bija pārliecība, ka viss vēl ir priekšā, tā arī radās dizains "I smell victory", taču pēc emocionālā sprādziena – uzvaras pār zviedriem tika radīts “Zna ROCK’S”.
Kreklu apdrukas firma SIA "Labdruka" savā online veikalā www.uzvelckreklu.lv piedāvā ļoti dažādu dizainu kolekcijas ar iespēju uzrakstus un zīmējumus uzdrukāt uz visiem apģērba gabaliem, ko vien var iedomāties. Taču uzņēmuma vadītāja atzīst, ka vislielākais pieprasījums ir tieši pēc sociāli aktīviem un rosinošiem t-krekliem. "Tā mums tikai šķiet, ka latvieši ir kūtri uz savas attieksmes paušanu. Mūsu klienti lielākoties ir cilvēki vecumā līdz 35 un viņi nebūt nav jāskubina uzvilkt mugurā ko kliedzošu vai asprātīgu, kas visiem parādītu viņu attieksmi prêt apkārtējiem, sportu, ekonomiku, politiku un citām lietām," atzīst Liene Lazdiņa.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
"Nothing special" kreklu autori ķērušies klāt Znarokam
Liene no www.uzvelckreklu.lv, 29.04.2009. 11:13
Politisko "Nothing special" kreklu autori kā allaž seko līdzi aktualitātēm un šoreiz par godu Latvijas panākumiem aizgājušajā spēlē pret Zviedriju, kura droši vien ieies Latvijas vēsturē tāpat, kā 2001. gada spēle pret Krieviju, izveidojuši jaunus un asprātīgus t-kreklu dizainus.