Kāposti filmēšanai pirkti no Latvijas zemniekiem, tādējādi turpinot Latvijas produktu patēriņa tradīciju, kas publiski tika uzsākta jau sērijā, kurā „Zelta Zivtiņas” Marija iestājās par atbalstu Latvijas piensaimniekiem.
Arī ikdienā iepērkoties, „Zelta Zivtiņas” varoņi priekšroku dod Latvijā ražotiem produktiem „Manu izvēli ietekmē ne tikai pats produkts un tā kvalitāte, bet arī pievienotā vērtība, ko tas sniedz. Piemēram, iegādājoties Latvijā audzētu kāpostu, es saņemu papildus labumu – apziņu par tā labvēlīgo ietekmi uz manu veselību un gandarījumu, ka tādējādi atbalstu Latvijas ekonomiku,” saka Aleksa lomas atveidotājs Mārtiņš Opmanis. Tiem, kuri netic, ka pat viena cilvēka iniciatīvai ir nozīme, viņš iesaka atcerēties veco, labo tautas gudrību: „Ja santīmu nekrāsi, pie lata netiksi!”
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
„Zelta Zivtiņas” jaunieši izvēlas Latvijas kāpostus
Ieva Vītola, 30.04.2009. 11:08
Seriāla „Zelta Zivtiņa” jaunieši kļuvuši par dedzīgiem Latvijā audzēto pārtikas produktu patērētājiem, liecina jaunākā „Zelta Zivtiņas” sērija, kurā puišu „nulles” frizūru radīto efektu papildina meiteņu lobītās kāpostgalvas.