Pirmdiena, 23.Decembris 2024. » Vārdadienas svin: Viktorija, Balva;

LNT – visskatītākā televīzija Latvijā

Inguna Sermole, 15.05.2009. 14:57 | komentāri (1)

Pēc jaunākajiem TNS Latvia datiem, LNT šī gada pirmajos 4 mēnešos notur līderpozīcijas. Kopš šī gada janvāra mēneša skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, LNT vērošanai vidēji ir veltījuši 17.9% no kopējā TV skatīšanās laika. Lieliskie rezultāti ir skaidrojami ar skatītāju uzticību un profesionālajiem LNT Ziņu dienesta raidījumiem, kā arī ari raidījuma „Degpunktā” rādītājiem un pozitīvo emociju šova „Latvijas Zelta Talanti 2009” sasniegumiem.

Latvijas Zelta Talanti 2009 sasniedz vairāk nekā 1 000 000 skatītāju!

Viens no nozīmīgākajiem projektiem šī gada četru mēnešu ietvaros ir – LNT pozitīvo emociju šovs „Latvijas Zelta Talanti 2009”. Šī bija šova otrā sezona un šovs sniedza ne tikai prieku skatītājiem un šova dalībniekiem, bet sasniedza arī lieliskus rādītājus. Kopumā notika 8 šova pārraides kanālā LNT. Vidēji vienu šovu vērojuši 13.1%, jeb 285 300 skatītāju vecuma grupā no 4 gadiem, vai gandrīz 35% skatītāju, kas tobrīd bija ieslēguši TV. Kopumā, par visām 8 pārraidēm, šovs sasniedza 1 152 500 televīzijas skatītāju!

LNT Ziņu dienesta veidotie raidījumi ietekmīgākie Latvijā.

Analizējot TNS Latvia šī gada datus, ir redzams, ka LNT Ziņu dienesta veidotie raidījumi ir skatītākie Latvijā. Lielu paldies ir jāsaka mūsu skatītājiem, kas novērtē ieguldīto darbu un LNT Ziņu dienesta profesionalitāti.

LNT Ziņu dienesta veidoto analītisko raidīju „LNT Ziņu Top 10” vidēji šī gada pirmajos 4 mēnešos ir skatījušies 13.1 %, jeb 286 300 skatītāju vecuma grupā no 4 gadiem, LNT Ziņas astoņos darbdienu vakaros vidēji ir skatījušies 8.5%, jeb 185 200 skatītāju, savukārt LNT Ziņas sestdienā vidēji ir skatījušies 11.2%, jeb 243 900 skatītāju, bet LNT Ziņas svētdienā 11.6%, jeb 254 500 skatītāju.

LNT Ziņu dienesta veidoto raidījumu panākumu pamatā ir vēlme nemitīgi attīstīties, pilnveidoties un spēja reaģēt uz aktualitātēm, lietām un notikumiem, kas interesē katru Latvijas iedzīvotāju. Tā piemēram, janvāra mēnesī visskatītākā pārraide Latvijā ir LNT Ziņu dienesta speciālizlaidums 13. janvārī, ko vidēji skatījušies 330 200 skatītāju vecuma grupā no 4. gadiem, savukārt marta mēnesī LNT Ziņu dienesta veidotā diskusija – „Ko darīt Latvijai” ieņem 13 vietu skatītāko mēneša pārraižu topā ar 226 300 skatītājiem. Bet aprīlī LNT Ziņu dienesta veidoto dokumentālo filmu „Pandēmijas priekšvakarā” noskatījās 159 000 skatītāji vecumā no 4 gadiem.

„Degpunktā” katru vakaru uzrunā vairāk nekā 230 000 skatītāju.

Arī karstāko notikumu apskats - raidījums „Degpunktā” ieņem stabilu vietu skatītāko raidījumu topā. Vidēji šī gada 4 mēnešos raidījumu „Degpunktā” ir skatījušies 10.8%, jeb 236 600 skatītāju vecumā no 4 gadiem. Savukārt īpaši svinīgo, ik gada raidījuma „Degpunktā”, ceremoniju „Gada Varonis” februāra mēnesī skatījās 240 400 skatītāju vecumā no 4 gadiem, šī ceremonija ieņēma augsto 9 vietu februāra mēneša skatītāko raidījumu topā. Šobrīd raidījuma veidotāki aktīvi ir pievērsuši uzmanību drošībai uz ceļa un ūdens, lai vasarā samazinātos negadījumu skaits un cilvēki mācītos no citu kļūdām un paši neiekļūtu nelaimēs.

„Rīgas Sargi” – skatītākā filma TV.

14. martā, kad LNT ēterā bija skatāma filmas „Rīgas Sargi” pirmizrāde, pēc TNS Latvija datiem vecuma grupā no 4 gadiem, vidējais sasniegtais reitings bija 14.7% ar 320 300 skatītāju. Vidējais skatīšanās laiks bija 38.6%, kas nozīmē, ka gandrīz 40%, skatītāju, kas tajā brīdī atradās pie TV ekrāniem, skatījās filmu „Rīgas Sargi”. Bet augstākais sasniegtais reitings, filmas pārraidīšanas laikā kanālā LNT, bija 16.5% ar vidējo skatīšanās laiku 50.3%!

Vasaras sezona ir klāt.

LNT vasaras sezonu uzsāk ar sirsnīgo Vislatvijas tradīciju – „Labestības dienu”, kas šogad notiks 24. maijā. „Labestības diena” ir diena, kad aicinām visus apvienoties vienā lielā spēkā un palīdzēt smagi slimiem bērniem dzīvot! Lai Alekss staigāt, Anna Aļona dzīvotu, Lakija dzirdēt un Vera Marija redzētu ir nepieciešami 69 210,48 Ls. Mēs ticam, ka kopā mēs to varam!

Tuvojas pašvaldību un Eiroparlamenta vēlēšanas un LNT Ziņu dienests gatavo īpašus raidījumus, diskusijas, speciālizlaidumus un tiešraides, lai skatītājus informētu par vēlēšanu norisi, aktualitātēm un rezultātiem.

Savukārt ap Jāņiem, raidījums „Tautas Balss” rīkos jau pagājušajā gadā aizsākto alus dzeršanas čempionātu! Arī šogad noskaidrosim, kurš mums ir ātrākais alus dzērājs Latvijā!

Bet jūlijā – skatītākais TV kanāls LNT – piedāvā vasaras populārāko un iecienītāko notikumu mūzikas dzīvē – starptautisko jauno populārās mūzikas izpildītāju konkursu „Jaunais Vilnis 2009”, kas šogad norisināsies no 28. jūlija līdz 2. augustam. Pagājušajā gadā kanālā LNT „Jauno vilni 2008” skatījušies 1 428 000 (reach) skatītāju.


Tiekamies katru dienu – LNT – tavā televīzijā no sirds!

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV