Pirmdiena, 18.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Doloresa, Aleksandrs;

Tele2 iesniedzis pieteikumu Konkurences padomē par Narvesen un Plus Punkts karteli

Anda Vaiče, 15.05.2009. 15:58 | komentāri (1)

Tele2 šodien Konkurences padomei ir nosūtījis iesniegumu, kurā ir aicinājis izvērtēt A/S Preses Apvienība, SIA Narvesen Baltija un SIA Plus Punkts saskaņoto rīcību papildus uzcenojuma noteikšanā priekšapmaksas sarunu kartēm un čekiem. Vienlaicīga „apkalpošanas” vai „transakcijas” maksas piemērošana priekšapmaksas kartēm liek domāt par Konkurences likuma pārkāpumu un apzinātiem centieniem deformēt tirgu, izmantojot sev piederošo tirgus varu.

Tele2 aicina Konkurences padomi izvērtēt situāciju, ka vairāki dominējošā stāvoklī esoši tirgus dalībnieki A/S Preses Apvienība, SIA Narvesen Baltija un SIA Plus Punkts praktiski vienlaicīgi sāka piemērot identisku komisijas maksu 10 santīmu apjomā Zelta Zivtiņas atjaunošanas karšu tirdzniecībai. Šāda rīcība liecina par sagatavotu un savstarpēji saskaņotu tirgotāju rīcību, kaut arī Konkurences likums aizliedz tirgus dalībniekiem vienoties par rīcību, kas ir vērsta uz cenu vai tarifu noteikšanu.
 
A/S Preses Apvienība/SIA Narvesen Baltija un SIA Plus Punkts joprojām nav reaģējuši uz Tele2 pieprasījumu pārtraukt uzsākto praksi iekasēt no klientiem papildus „apkalpošanas” maksu 10 santīmu apmērā par Zelta Zivtiņas atjaunošanas kartēm un čekiem. Jau ziņots, ka Tele2 stingri iebilst pret šādu tirgotāju rīcību, jo tā ir patvaļīga un savstarpējiem līgumiem neatbilstoša.

„Ir vairāk nekā nepatīkami saprast, ka šī „apkalpošanas” maksu noteikšana ir tirgotāju un ilggadēju Tele2 partneru sagatavots kartelis. Pat apzinoties to, ka juridisko jautājumu risināšana var paņemt ilgu laiku, mēs esam vērsušies Konkurences padomē, lai nākotnē pasargātu priekšapmaksas karšu lietotājus no tā, ka tirgotāji var brīvi noteikt sakaru cenas. Diemžēl jau ir vērojamas Narvesen, Preses Apvienības un Plus Punkts patvaļīgās rīcības negatīvās sekas, jo arī vairāki individuālie mazumtirgotāji savās tirdzniecības vietās ir noteikuši uzcenojumu Zelta Zivtiņas kartēm. Un šāda tirgotāju prakse skar ne tikai Zelta Zivtiņas, bet arī visu citu priekšapmaksas karšu lietotājus,” stāsta Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis.
 
Tele2 joprojām aicina iegādāties Zelta Zivtiņas atjaunošanas kartes vietās, kur papildus maksa netiek iekasēta: Tele2 Klientu apkalpošanas centros, pie Tele2 dīleriem vai elektroniski mājas lapā www.zeltazivtina.lv, internetbankās un izmantojot pakalpojumu Zelta īsziņa, kā arī lielveikalos un citās tirdzniecības vietās, kur redzama Zelta Zivtiņas uzlīme. Izmantojot Zelta īsziņu un internetbanku pakalpojumus, klienti saņem par 5% vairāk naudas sarunām, turklāt no 15. maija Tele2 piešķirs papildus 10% bonusu arī visiem tiem klientiem, kuri Zelta Zivtiņas karti papildinās Tele2 Klientu apkalpošanas centros un pie dīleriem. 

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV