Šogad darbi saņemti no 19 valstīm, lielākais darbu skaits šogad festivālam tika iesūtīts no Krievijas, tai sekoja Latvija, Ukraina, Lietuva un Čehija.
Visvairāk darbi tika saņemti Print ads kategorijā, nākamās pēc darbu skaita bija Interactive kategorija, TV kategorija un Best use of media.
Kopumā šortlistā tika iekļauti 67 darbi, no tiem 19 ieguva Sudraba Āmurus, 14 Zelta Āmurus un 1 Grand Prix.
Piektdien, Apbalvošanas Ceremonijā kinoteātrī "Rīga" žūrija piešķirs arī Festivāla galvenās balvas Creativity Case, Media Folder un Access Key, kā arī šī gada jaunizveidoto nomināciju – Network of the year (aģentūras tīkls, kurš festivālā iegūs lielāko punktu skaitu).
Festivāla radošā žūrija strādāja 8 žūrijas locekļu sastāvā un to vadīja Kai Röffen, TBWA radošais izpilddirektors un rīkotājdirektors, Vācija.
Mediju žūriju vadīja Ian Clarke, Omnicom Media Group izpilddirektors, Lielbritānija. Žūrijas sastāvā darbojās 7 dalībnieki.
Digitālā mēdiju žūrija apvienoja 4 žūrijas pārstāvjus un to vadīja Darius Bagdziunas, Gaumina starptautisko darījumu vadītājs, Lietuva.
11. jūnija, 13:40, preses konferencē Baltic Beach hotel, piedalīsies visas trīs žūrijas vadītāji, organizatori Ingrīda Krīgere-Lāce, Golden Hammer valdes locekle, Andris Blaka, Golden Hammer padomes loceklis un sponsoru pārstāve Ilva Pudule, TNS specializēto mediju pētījumu eksperte .
No 11. līdz 12. jūnijam, viesnīcā Baltic Beach hotel notiek 10. Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer.
GH ietvaros tiek organizētas pasaules atzītu profesionāļu semināri par reklāmas un mārketinga tēmām – 11. jūnijā notiks Golden Hammer semināri, kuros lekcijas lasīs žūrijas locekļi un 12. jūnijā notiks Pirmais Baltijas mārketinga direktoru forums, kuru organizē Best Marketing.
Noslēguma ceremonija notiks 12. jūnijā, plkst. 20:00, kinoteātrī "Rīga", kur žūrijas dalībnieki, lektori un pasākuma viesi godinās šā gada labākās reklāmas. Pēc svinīgās ceremonijas notiks Golden Hammer ballīte klubā "Amber Night".
Semināru atbalstītājs: TNS Latvia
Atbalstītāji: Jūrmalas dome, Baltic Beach hotel, Clear Channel, Best Marketing, LNT, Baltic Media Aliance, Krievijas Hitu Radio, Dienas Bizness, Radio Skonto, draugiem.lv , AS Capital, Izdevniecība Rīgas Viļņi, Market Media, Izdevniecība Petits, Domenikss, AirBaltic, MAP, Promo Dizains, poligrāfija McĀbols, FinxDizains, TNT, BOD group, klubs AmberNight, restorāns Orizzonte, Adforum.com, Grupa Lukss.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Festivāla "Golden Hammer" žūrija sāk iesūtīto darbu izvērtēšanu
Natālija Lokenbaha, 11.06.2009. 09:46
Festivāla nedēļa aizsākās ar žūrijas darbu - festivālam iesūtīto darbu izvērtēšanu.
Lasi vēl...