Jāņu siers šogad pārspējis visus rekordus, - tas pārdots par 44 reizēm vairāk nekā jūnija sākumā, kamēr pagājušajā gadā šis rādītājs bija tikai 32 reizes. Arī pārējo siera grupas produktu noiets ievērojami palielinājās un bija 3,8 reizes lielāks nekā ikdienā.
Alus pārdošana pirmssvētku nedāļā, salīdzinot ar nedēļu jūnija sākumā, pieauga 2,3 reizes, bet kvasa – par 25%. Svaigas gaļas pārdošana palielinājās par 90%, bet šašlikus, dažādas desiņas, steikus un pārējos pusfabrikātus iedzīvotāji pirka 2,8 reizes vairāk nekā ikdienā.
„Apkopojot Jāņu tirdzniecības rezultātus „Maxima” lielveikalu tīklā, jāsecina, ka pircēji bija lēmuši pilnvērtīgi izbaudīt svētkus pat par spīti ekonomiskajai krīzei, jo pieauguma procenti atbilst citus gadus novērotajiem,” saka „Maxima Latvija” preses sekretārs Ivars Andiņš.
„Maxima Latvija” ietilpst „Maxima grupa”, kas apvieno veikalus tīklā Baltijas valstīs un Bulgārijā. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 25 tūkstoši cilvēku.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Iedzīvotāji pirkuši daudz vairāk Jāņu siera nekā pērn
Rūta Grikmane, 25.06.2009. 09:45
Lai gan ekonomiskās situācijas pasliktināšanās dēļ tika prognozēts, ka iedzīvotāji Līgo svinībām tērēs mazāk naudas, mazumtirdzniecības uzņēmuma „Maxima Latvija” dati rāda, ka gan alus, gan gaļas produkti pirkti tikpat daudz kā iepriekšējos gados, turklāt ievērojami vairāk nekā pērn pircēji iegādājušies Jāņu sieru.