Sūdzību Kiosks izveidots Eiropas Savienības informatīvās kampaņas „Runā Droši! Tās ir Tavas patērētāja tiesības Eiropas Savienībā” ietvaros, un tā mērķis ir pievērst cilvēku uzmanību savām patērētāja tiesībām un strīdu risināšanas kārtībai.
Pirmie ar Sūdzību Kiosku jau iepazinās rīdzinieki, bet visas vasaras garumā tas būs sastopams dažādās Latvijas pilsētās.
Pasākuma laikā Jūrmalā ikviens svētku apmeklētājs varēs saņemt Jūrmalas Patērētāju atbalsta centra vadītājas Silvijas Vīksniņas konsultāciju par patērētāju tiesībām, kā arī Sūdzību Kioskā atstāt savas sūdzības vai neskaidros jautājumus, uz kuriem pēcāk atbildes sniegs Patērētāju tiesību aizsardzības centra eksperti.
Pa vasaru Sūdzību Kiosks dosies tūrē pa dažādām Latvijas pilsētām, kur pilsētas svētku un tirgus dienu ietvaros ikvienam patērētājam būs iespēja iegūt informāciju par savām tiesībām, kā arī atstāt Sūdzību Kioskā konkrētas sūdzības (precīzai informācijai par konkrētiem datumiem sekojiet kampaņas mājas lapā www.pateretajiem.lv).
Uzzini vairāk par savām patērētāja tiesībām Eiropas Savienībā:
www.pateretajiem.lv
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Svētdien Jūrmalā darbosies Sūdzību Kiosks
Ilona Zacmane, 30.06.2009. 09:36
Svētdien, 5.jūlijā, no pl.10:00 līdz 18:00, Jūrmalā Jomas ielas svētku laikā darbosies arī Sūdzību Kiosks. Meklējiet Kiosku Jomas ielā pie Horna dārza Majoros.