Lai piedalītos QuizBoom.com rīkotajā akcijā, katram tās dalībniekam bija jāieraksta jebkāds teksts, kas satur saiti uz QuizBoom, savā profilā jebkurā no portāliem un uz akcijas norises laiku jāpievienojas attiecīgā portāla QuizBoom grupai. Akcijas mērķis bija ne tikai popularizēt jauno prāta spēli, bet arī novērtēt sociālo portālu sniegtās iespējas un portāla lietotāju interesi par šāda veida akcijām.
Kā secinājuši akcijas organizētāji, akcijas laikā ievērojami pieaudzis QuizBoom fanu skaits Facebook lapā, kā arī QuizBoom profila sekotāju skaits Twitter portālā. Lai gan nav iespējams precīzi noteikt, cik liela daļa no minēto portālu QuizBoom grupu dalībniekiem ir pievienojušies tieši akcijas iespaidā, tomēr zināms, ka akcijai ir nopietns nopelns QuizBoom fanu pulcēšanā. Draugiem.lv akcijas dalībnieku skaitu ir iespējams noteikt precīzāk – tajā piedalījās aptuveni 90 dalībnieki.
Akcijas organizētāji atzinuši, ka sociālo portālu nozīme kā sabiedrībā kopumā, tā uzņēmumu komunikācijā ar klientiem aizvien pieaug, un dažādu veidu akcijas web2.0 portālos var kalpot par veiksmīgu instrumentu atpazīstamības iegūšanā. Vissarežģītākais uzdevums šādu akciju organizatoriem ir padarīt savu akciju pamanāmu informācijas pārpilnajā interneta vidē.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Ir noskaidroti QuizBoom.com akcijas iPod Nano MP3 laimētāji
Pēteris Hartmanis, 07.08.2009. 12:51
Šī gada 17. jūlijā interneta prāta spēle QuizBoom.com izsludināja akciju sociālajos portālos Draugiem.lv, Facebook un Twitter. Šodien, 7. augustā, akcijas ir noslēgusies ar izlozi, kurā tika noskaidroti 3 balvu ieguvēji – Maija Lodeiko Draugiem.lv portālā, Edgars Orlovskis Twitter portālā un Olesja Lukina Facebook portālā. Ikviens no laimētājiem saņems iPod Nano 8Gb MP3 atskaņotāju.