Santa ir ieguvusi grādu politikas zinātnēs un sabiedriskajās attiecībās Latvijas Universitātē un University of Wisconsin Eau Clair, ASV. Savu karjeru viņa sāka kā radio dīdžejs un ārštata žurnāliste, turpināja kā sabiedrisko attiecību speciāliste komunikāciju aģentūrās “DDB&Co”, “Creative Laboratory&Ogilvy”, kā arī kompānijā “Luxottica Group”. 2005. gadā viņa izveidoja radošo aģentūru “Saint”, kurā pilda radošā direktora pienākumus.
Arī mediju jomā S. Zāmuelei ir ievērojama pieredze, 2008. gadā kļūstot par žurnāla “JOY” galveno redaktori. “JOY” ātri iekaroja lasītāju uzmanību un kļuva par pārdotāko mēneša žurnālu Latvijā 2008. gadā.
Santa ir tipiska “Cosmo” dzīvesstila personība – pozitīva un atvērta, aktīva modes un izklaides pasākumu apmeklētāja un ceļotāja. Labas mūzikas un atpūtas cienītājiem Santa ir pazīstama kā dīdžejs DJ Vanity, kas ir viņas lielākā aizraušanās blakus snowbordam, ekstrēmai ceļošanai uz pasaules tālakājiem nostūriem un augstajai modei.
„Visos laikos “Cosmopolitan” ir bijis sabiedrotais dinamiskām, dzīvespriecīgām un mūsdienīgām jaunām sievietēm, kas nebaidās ņemt no dzīves to, ko vēlas. “Cosmopolitan” ir ceļvedis uz panākumiem, dzīves baudīšanu un prieku un tāds tas būs arī turpmāk,” par Cosmopolitan mērķiem stāsta S. Zāmuele.
“Cosmopolitan” ir dzīves veidotājs miljoniem jauku, bezbailīgu sieviešu, kas vēlas būt labākās jebkurā savas dzīves jomā. “Cosmo” runā ar sievietēm par to, kas viņu dzīvē ir vissvarīgākais, un tās, protams, ir attiecības.
„Mēs par attiecībām runājam atklātāk nekā citi un ļaujam sievietēm noticēt, ka viņas spēj mainīt jebkuru savas dzīves aspektu. Šīs intīmās sarunas ļauj mums piekļūt sievietēm tik tuvu, ka tuvāk piekļūt nav iespējams,” piebilst S. Zāmuele.
“Cosmopolitan” ir žurnālu bestsellers. Tas tiek izdots 34 valodās vairāk nekā 100 pasaules valstīs, kas padara to par vienu no pasaules dinamiskākajiem zīmoliem. Piesātinātajā mediju un informācijas pasaulē “Cosmopolitan” izceļas ar to, ka joprojām spēj būt “Cosmo” meiteņu dzīves centrs – nerimstoši un aizrautīgi.
“Cosmopolitan” panākumu pirmsākumi meklējami pagājušā gadsimta 60. gados, kad leģendārā Helēna Gērlija Brauna (Helen Gurley Brown) radīja „Cosmo meiteni”. “Cosmopolitan” no necila interešu žurnāla ne vien kļuva par visvairāk pirkto mēneša žurnālu, bet arī veicināja sociālas pārmaiņas, iedrošinot jaunas sievietes tiekties pēc visa, ko tās vēlas savā dzīvē.
“Cosmopolitan” izdevējs “Hearst Corporation” ir viena no lielākajām mediju kompānijām pasaulē, kas pārstāv daudzus ietekmīgus drukātos un elektroniskos medijus.
Žurnāla “Cosmopolitan” izdevējs Latvijā ir “I&L Publishing”. Kopš iznākšanas 2002. gadā žurnāls ir saņēmis neskaitāmas balvas kā visvairāk pirktais mēneša izdevums Latvijā.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Žurnāla "Cosmopolitan" latviešu izdevumam nomainījusies galvenā redaktore
Kaspars Milaševičs, 14.08.2009. 14:52
Par žurnāla “Cosmopolitan” galveno redaktori ir kļuvusi Santa Kristiana Zāmuele.