ZZ mājas lapa ir kļuvusi arī interaktīvāka - tajā iespējams ne tikai uzzināt visu informāciju par ZZ atjaunošanas kartes tarifiem, ZZ seriālu un aktuālajiem notikumiem varoņu dzīvē, bet arī komentēt rakstus, uzdot jautājumus un saņemt uz tiem personīgu atbildi no Zelta Zivtiņas un seriāla varoņiem.
„Mājas lapa ir kā uzņēmuma seja Internetā. Mēs esam uzlabojuši vairākas lietas, lai jaunā interneta vide, kur tagad dzīvos Zelta Zivtiņa, būtu vēl kvalitatīva, atraktīvāka, pārskatāmāka, ar vēl saistošāku saturu. Jaunās Zelta Zivtiņas mājas lapas izstrādē piesaistījām kvalificētus speciālistus un nozares ekspertus. Kopīga darba rezultātā, tā kļuvusi ne tikai draudzīgāka, bet arī ar īpašu, „odziņu,” stāsta Tele2 mārketinga direktors Jānis Spoģis.
ZZ mājas lapā atrodamā informācija par ZZ tarifu plāniem, veidota, sadarbībā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC), kuru speciālistu sniegtās konsultācijas palīdzējušas veiksmīgi izstrādāt ZZ lietotājiem pieejamāku un pārskatāmāku lapas saturu, īpaši lapas tarifu aprēķināšanas sadaļā.
„No patērētāju interešu viedokļa, vissvarīgākais, lai patērētājs saņemtu pilnīgu un saprotamu informāciju par to, cik par konkrēto pakalpojumu ir jāmaksā, kā arī kādi ir šīs maksas aprēķināšanas nosacījumi un nianses, kas patērētājam jāņem vērā izmantojot pakalpojumu. Atbilstoši PTAC izdotajam lēmumam, Zelta Zivtiņas mājas lapa patiešām ir kļuvusi patērētājiem draudzīgāka, un būtiskākais - daudz izsmeļošāk un saprotamāk ir norādīti tarifi, kas patērētājam jāmaksā par norunāto minūti, ”atzīst PTAC direktore Baiba Vītoliņa.
Jaunā Zelta Zivtiņas mājas lapa lasāma gan latviešu, gan krievu valodā.
Par "Zelta Zivtiņu":
Zelta Zivtiņa bija pirmā priekšapmaksas mobilo sakaru karte Latvijā (1998). Zelta Zivtiņa pirmā piedāvāja viesabonēšanu ārvalstīs (2003), pakalpojumu "Trīs draugi" (2006) un īpašu tarifu plānu "ZZ Pēcmaksa" (2008). Zelta Zivtiņa ir atzīta par labāko telekomunikāciju zīmolu Latvijā (Baltic Brand Formula 2007), tā saņēmusi Cicerona balvu (2007), kā arī mārketinga efektivitātes konkursa Password 2007 galveno balvu kā labākā mārketinga kampaņa Latvijā. Zelta Zivtiņas reklāmas seriāls, kura varoņu dzīvokļa stilā iekārtots arī tramvajs-dzīvoklis, tika aizsākts 2005. gada novembrī. Skatītājiem ir parādītas jau 142 sērijas, bet DVD ar seriāla epizodēm jau trīs sezonas ir viena no populārākajām Ziemassvētku dāvanām.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Zelta Zivtiņa radījusi jaunu mājas lapu
Ilze Meirupska, 23.09.2009. 10:19
Sadarbojoties ar Latvijas jauniešiem, kvalificētiem web dizaineriem un programmētājiem, kā arī Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC), Zelta Zivtiņa ir izveidojusi jaunu mājas lapu. Kopīga darba rezultātā, www.zeltazivtina.lv kļuvusi vēl interesantāka un lietotājiem draudzīgāka. Būtiski uzlabota lapas funkcionalitāte, dizains, kā arī vizuālais un grafiskais izkārtojums, kas padarīs patērētājiem pārskatāmāku un saprotamāku tarifu veidošanas principu.
Lasi vēl...