“Studentu Paradīzi” atklās Latvijas Republikas Ministru prezidents Valdis Dombrovskis un Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs, kā arī “Studentu Paradīzes” organizācijā iesaistīto augstskolu rekltori. Grupa “Instrumenti” uz "Studentu Paradīzes" centrālās skatuves sniegs savu vienīgo publisko koncertu Latvijā šoruden. "Instrumenti" uzstāsies savā plašākajā sastāvā un to skatuves komanda vien sastāvēs no 20 cilvēkiem. Ievērtības cienīgs arī ir fakts, ka talantīgā dziedātāja “Emi” “Studentu Paradīzē” prezentēs savu jauno singlu „What the F...!” no vēl tikai topošā albuma. Tiem, kas neapmeklēs “Studentu Paradīzi” jauno singlu būs iespēja noklausīties ne ātrāk kā oktobra beigās. Emi ir sagatavojusi arī “Studentu Paradīzei” īpašu šovprogrammu, kuru būs iespēja vērot tikai “Studentu Paradīzes” VIP biļešu īpašniekiem.
“Studentu Paradīzē” būs četras skatuves: centrālā jeb “OPEN Main Floor”, roka skatuve saukta par “Party Like a Rockstar Floor”, deju mūzikas skatuve, kura tiks izbūvēta apjomīgā, labiekārtotā teltī blakus “Arēnai Rīga” un sauksies “Love&Music Floor”. Savukārt, “LMT kluba” telpās izveidojuta atsevšķa “VIP” zona, kura sauksies “FHM VIP Floor”. Galvenie no kopumā 30 māksliniekiem, kas uzstāsies uz dažādām “Studentu Paradīzes” skatuvēm, būs: Instrumenti, Aisha, Tumsa, Ivo Fomins, PeR, Dzels Vilks, Dziļā Nemaņā, Iedomu Spārni, DJ Deros, Crash, [Ex] da Bass, Kaspar Kondrat, Roberts Lejasmeijers, Kress. “Studentu Paradīzē” uzstāsies arī virkne Latvijā populārāko deju grupu un “FHM” gada seksīgākās studentes demonstrēs tieši “Studentu Paradīzes” apmeklētājiem sagatavotu priekšnesumu. Neatņemama “Studentu Paradīzes” sastāvdaļa ir arī dažādas atrakcijas, jautri konkursi, kuriem šogad ir sarūpētas ļoti vērtīgas balvas, kas ietver pat vairākus ceļojumus uz Zviedriju kopā ar trīs draugiem un atpūtu SPA viesnīcā Igaunijā.
Būs arī augstskolu izklaidējošie stendi, kuru atrakcijas neatstās vienaldzīgu nevienu.
Ievērības cienīgs ir arī pats gatavošanās process “Studentu Paradīzei”. Aizvadīta virkne iesildošo pasākumu – pie augstskolām un to telpās, dažādos naksts klubos un pat “Drift Party” pie I/C “Olympia”. Lielākais “Studentu Paradīzes” iesildošais pasākums notika nedēļu pirms pašas “Studentu Paradīzes”, 18. septembrī “Club Essential”, kurā, tāpat kā visos pārējos iesildošos pasākumus, visi “Studentu Paradīzes” apmeklētāji varēja piedalīties bez maksas. Tāpat arī popularītāti ieguva “Studentu Paradīzes” organizatoru izsludinātais Video konkurss, kurā bija lūgts sagatavot video, kas saistīta ar studentu dzīvi, šī video nosaukumā un aprakstā ietverot vārdus “Studentu Paradīze”, kā arī pašā video saturā, tādējādi popularizējot “Studentu Paradīzi”. Kopumā konkursam tika pieņemti 20 video sižeti. Galvenais vērtēšanas kritērijs bija – pēc iespējas lielāks skatījumu skaits interneta vietnē youtube.com. Visi iesūtītie video sižeti kopumā tika noskatīti vairāk kā 40'000 reižu. Uzvarēja Madaras Rubes iesūtītais sižets ar n
osaukumu “Studentu Paradīze: Koju Love”, kuru vien noskatījās vairāk kā 28'000 cilvēku. Uzvarētāji saņēma ceļojumu četrām personām ar “Tallink” prāmi uz Stokholmu un 6 VIP biļetes uz “Studentu Paradīzi”, bet vērtīgas balvas tika arī pārējiem konkursa dalībniekiem.
Turpinot pagājušā gada “Studentu Paradīzes” atraktīvo reklāmas ciklu, arī šogad tika ierakstītas piecas dažādas reklāmas par “Studentu Paradīzes” tematiku. Ja pagājušā gadā reklāmu tēma bija: “paradīzē var nokļūt savādāk” un tajās tika stāstīts par to, kā galvenajam tēlam, studentam Miervaldim, neizdodas izdarīt pašnāvību un ka, lai nokļūtu paradīzē, labāk ir jāapmeklē pasākums “Studentu Paradīze”, tad šī gada jauno klipiņu tēma bija: “paradīzes bauda”, jeb paradīzes baudu vislabāk gūt “Studentu Paradīzē” nevis dažādās sadzīviskās situācijās, kuras galvenajam personāžam Mirvaldim beidzās komiski un tajā pašā laikā ne visai veiksmīgi. Šīs reklāmiņas tika izrādītas sabiedriskajā transportā, kafijas automātu video displejos, TV24, kinoteātrī “Cinamon” un citās vietās, bet visvairāk internetā, kur kopā ar iepriekšējās reklāmas sērijas sižetiem tās noskatījās vairāk kā 30'000 cilvēku.
Popularitāti ieguva arī īpaša “Studentu Paradīzes” kokteiļa piedāvāšana bārā/restorānā „Madhouse” un "Pussy Longe". Tā kā atsevišķās niansēs šo kokteiļu saturs un arī cenas abās vietās atšķīrās, “Studentu Paradīzes” mājas lapā notika arī balsojums, kurā uzvarēja “Pussy Lounge”, kas visdrīzāk pamatā skaidrojams ar ievērojami zemāko cenu.
Lai gan “Studentu Paradīzes” pasākuma vieta ir krietni paplašināta pat ārpus “Arēna Rīga” ietilpīgajām sienām un iekšējā pūļa kustība optimizēta, kā arī nodrošinātas iespējas ikvienam novietot drēbes garderobē, tomēr iekļūt arēnā varēs vien tik cilvēku, cik fiziski vienlaicīgi var ieiet pa tās durvīm. Tāpēc “Studentu Paradīzes” organizatori lūdz ierasties visus ļoti savlaicīgi, lai izvairītos no drūzmēšanās pie ieejas un garderobēm. Atgādinām, ka “Arēna Rīga” durvis atvērsies 21:00 un iekšā tikt gribētāju skaits arvien pieaugs līdz pat pusnaktij.
Latvijā un pasaulē » Svētki
Šodien notiek grandozākie studentu svētki Baltijā “Studentu Paradīze”
Liene Jasukeviča, 25.09.2009. 14:28
Jau šodien, 25. septembrī, “Arēnā Rīga” notiek grandiozākie mācību gada atklāšanas svētki Baltijā “Studentu Paradīze”! Tas ir pasākums, kuru patstāvīgi organizē 20 Lativjas augstkolu studenti un vidusskolēni – kopumā vairāk kā 100 cilvēku. Pēc pārdoto biļešu skaita ir redzams, ka “Studentu Paradīzi” apmeklēs vairāk kā 10'000 cilvēku!
Lasi vēl...