Saskaņā ar Latvijas iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, vairāk nekā puse respondentu ēd šokolādi vismaz reizi nedēļā. Vairumam cilvēku vislabāk garšo piena šokolāde. 32% aptaujāto ir iemīļojuši rūgto šokolādi, un 10% respondentu garšo baltā šokolāde.
Lielākā daļa aptaujāto uzskata šokolādi par vienu no savām lielākajām dzīves kaislībām līdzās mīlestībai un ceļojumiem. Starp populārākajiem atbilžu variantiem ir arī mūzika, dejas, sports, ēdieni un dzērieni.
Balstoties uz aptaujas rezultātiem, 80% iedzīvotāju asociē kaisli ar rūgto šokolādi, un tikai 20% uzskata, ka tieši piena šokolāde ir uzskatāma par kaislīgāko. Interesanti, ka izvēloties no Karūna – šokolādes ar kaislību garšu – sortimenta, par viskaislīgāko vairums respondentu ir izskatījis ne tikai melno šokolādi ar ķiršu pildījumu, bet arī piena šokolādi ar veseliem lazdu riekstiem.
Runājot par kaisles radīšanu mājas apstākļos, 52% aptaujāto ir atzinuši, ka visromantiskākais, ko viņi ir izveidojuši no šokolādes, ir karstās šokolādes dzēriens salīgajos rudens vakaros, bet 31% iedzīvotāju tā ir paštaisīta šokolādes kūka. Jāatzīmē, ka vislielākā atpazīstamība zīmolu vidū ir bijusi šokolādei Laima, Fazer un Karūna.
Par Karūna
Šokolādi Karūna ražo kompānija Kraft Foods – otrs lielākais pārtikas ražotājs pasaulē. Karūna šokolāde Latvijas patērētājiem tiek piedāvāta kopš 1996.gada. Latvijas tirgū ir pieejamas 21 veida šokolādes ar Karūna un Karališkas zīmoliem.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Latvijas iedzīvotāju lielākās dzīves kaislības ir mīlestība un ceļojumi
Kristīne Tjarve, 07.10.2009. 13:28
Šā gada septembrī “Karūna” ir veikusi elektronisko aptauju ar mērķi noskaidrot Latvijas iedzīvotāju kaislības, šokolādes ēšanas paradumus un gaumes. Kā liecina aptaujas rezultāti, vairums Latvijas iedzīvotāju par savas dzīves lielākajām kaislībām uzskata mīlestību un ceļojumus. Godpilnajā trešajā vietā ir ierindojusies mūzika un dejas. Puse respondentu uzsaka arī šokolādi par vienu no savām kaislībām.