Atklājot tuneli, Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC) atzina, ka šis ir nozīmīgs projekts, jo nereti gājēji ignorēja luksoforu, kas uzstādīts uz Gogoļa ielas, tādējādi apdraudot gan savu, gan autobraucēju drošību. Vicemērs izteica gandarījumu par izveidojušos sadarbību ar "Stockmann" un norādīja, ka šī sadarbība neapstāsies tikai ar tuneļa atklāšanu.
Šlesers uzskata, ka vienotā kompleksā būtu jāapvieno visi lielākie objekti, kas atrodas šajā rajonā - Dzelzceļa stacija, "Stockmann", Centrāltirgus un Autoosta. Tāpat nepieciešams atrast risinājumu autostāvvietas izbūvei, izveidot slēgta tipa staciju, lai cilvēkiem uz perona nebūtu jāsalst, piebilda vicemērs.
"Stockmann" grupas attīstības projektu direktors Jusi Kūtsa savukārt uzsvēra, ka jebkurš projekts, īpaši galvaspilsētās, neatkarīgi no lieluma ir izaicinājums. Tāpēc Rīgas pilsētas atbalsts šī tuneļa izbūvei bija ļoti nozīmīgs. Projektam ir "gara un krāsaina vēsture", taču "Stockmann" savas saistības ir izpildījis, akcentēja Kūtsa.
Jau ziņots, ka "Stockmann" gājēju tuneļa būvniecības darbi jau tika pabeigti pirms mēneša, bet tā atklāšanu aizkavēja tuneļa pārņemšana pašvaldības apsaimniekošanā.
Saskaņā ar projektu tuneļa būvniekiem virszemes gājēju pāreja Gogoļa ielā ir jādemontē pēc tuneļa atvēršanas gājēju satiksmei.
Kā ziņots, gājēju tuneļa būvniecība sākās pagājušā gada novembrī. Tuneļa būvniecība norisinājās trīs kārtās.
Gājēju tunelis atrodas zem Gogoļa ielas, savienojot ieeju ar jau esošo tuneļu sistēmu zem Stacijas laukuma.
Tunelis aprīkots ar liftu cilvēkiem ar kustību traucējumiem, un tā teritorijā nenotiks nekāda komerciāla darbība. Projekta izmaksas tiek prognozētas aptuveni 1,5 miljoni latu. Iepriekš bija plānots, ka pēc darbu pabeigšanas virszemes gājēju pāreja uz "Stockmann" tirdzniecības centru tiks slēgta.
Tuneļa galvenais arhitektu birojs ir SIA "Arplan", bet otrās kārtas būvdarbus veica SIA "Arco Construction".