Balvas iespējams saņemt ikvienam – katru kodu no viena telefona iespējams atšifrēt tikai vienu reizi. Pareizi atšifrējot koda vēstījumu, spēles dalībnieks iegūst vienu no balvām, kas paslēpta zem tā. QR kodi pirmajā acu uzmetienā šķiet vienādi, taču tajos būs ieslēpta dažāda informācija un laimesti – gan mobilie telefoni, biļetes uz kino, bezmaksas sarunas, mobilā telefona melodijas un fona attēli, gan citas balvas.
„ZZ kodi” spēles dalībniekiem jāmeklē dažādās vietās virtuālajā vidē. Piemēram, ZZ mājas lapā un ZZ blogos, kā arī populārākajos interneta portālos.
„Jaunieši ir tie, kuri daudz biežāk izmanto dažādas mobilo telefonu papildu funkcijas – GPRS/3G datu pārraidi, sūta ar telefona fotokameru fiksētus mirkļus gan viens otram, gan publicēšanai sociālajos portālos. Lai iepazīstinātu viņus par jaunāko tehnoloģiju iespējām un mudinātu tās arvien biežāk izmantot arī ikdienā, Zelta Zivtiņa pirmo reizi Latvijā organizē virtuālu spēli ar mobilajiem telefoniem,” stāsta Zelta Zivtiņas zīmola vadītāja Nora Kalniņa.
“ZZ Kods” ir spēle, kurā var piedalīties ikviens mobilo sakaru lietotājs. Spēles mērķis ir meklēt QR kodus visneiedomājamākās vietās, kas zem sevis slēpj dažādas balvas. Šos kodus var atšifrēt, izmantojot bezmaksas QR kodu aplikāciju, ko iespējams lejuplādēt un savā telefonā saglabāt no Zelta Zivtiņas mājas lapas www.zeltazivtina.lv, mobilā portāla wap.tele2.lv, kā arī spēles mājas lapas ZZkodi.lv. Lai piedalītos spēlē, mobilajiem telefoniem ir jābūt aprīkotiem ar foto kameru, tiem jābūt iespējai pārlūkot datus internetā, kā arī lejupielādētai un tālrunī saglabātai QR kodu lasīšanas aplikācijai.
Spēlei ir izveidota unikāla mājas lapa www.zzkodi.lv. Tajā iespējams ne tikai uzzināt visu par “ZZ Kodu spēli” – kā tajā piedalīties, kur meklēt un kā atkodēt ZZ kodus, lai saņemtu balvas. Tāpat ikviens tiek aicināts izveidot pats savu QR kodu, tajā paslēpjot savu vārdu un uzvārdu, telefona numuru, vai pat web lapas adresi.
„QR kods, manuprāt, ir viens no foršākajiem tehnoloģijas brīnumiem. Es to noteikti izmantotu, ja dotos slepenā spiegošanas misijā. Nezinātājs nekad nespēs iedomāties, ka zem mazajiem melnajiem kvadrātiņiem var tikt paslēpta unikāla informācija. Jaunā spēle noteikti būs lielisks pārsteigums ikvienam, kas vēlas attīstīt savas spiega, kodētāja, kā arī šifrētāja dotības, ” stāsta Zelta Zivtiņas Makss.
Par "Zelta Zivtiņu":
Zelta Zivtiņa bija pirmā priekšapmaksas mobilo sakaru karte Latvijā (1998). Zelta Zivtiņa pirmā piedāvāja viesabonēšanu ārvalstīs (2003), pakalpojumu "Trīs draugi" (2006) un īpašu tarifu plānu "ZZ Pēcmaksa" (2008). Zelta Zivtiņa ir atzīta par labāko telekomunikāciju zīmolu Latvijā (Baltic Brand Formula 2007), tā saņēmusi Cicerona balvu (2007), kā arī mārketinga efektivitātes konkursa Password 2007 galveno balvu kā labākā mārketinga kampaņa Latvijā. Zelta Zivtiņas reklāmas seriāls, kura varoņu dzīvokļa stilā iekārtots arī tramvajs-dzīvoklis, tika aizsākts 2005. gada novembrī. Skatītājiem ir parādītas jau 142 sērijas, bet DVD ar seriāla epizodēm jau trīs sezonas ir viena no populārākajām Ziemassvētku dāvanām.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Izmantojot unikālu QR kodu tehnoloģiju, tiek radīta jauna spēle virtuālajā vidē
Vita Sirica, 27.10.2009. 12:32
Lai izglītotu jauniešus un mudinātu viņus arvien vairāk izmantot jaunāko tehnoloģiju iespējas, Zelta Zivtiņa radījusi jaunu spēli virtuālajā vidē “ZZ kodi”. Tajā izmantota unikāla QR kodu tehnoloģija, radot īpašus vēstījumus kodu formā, kurus iespējams atšifrēt ar mobilā telefona palīdzību. Līdz 15. novembrim vairāk nekā 50 “ZZ kodi” būs atrodami dažādās interneta vietnēs, zem tiem būs paslēptas tūkstošiem balvas no Zelta Zivtiņas.
Lasi vēl...