“Meteorīta akcijas” rezultātā Tele2 biznesa klientu pulkam, atsakoties no iepriekšējo telekomunikāciju operatoru pakalpojumiem, pievienojušies jauni lietotāji. Šajās dienās par uzņēmuma klientu kļuvis SIA “CM Auto”.
“Meteorīta akcija atdzīvināja Latvijas ikdienu, iedzīvotāji pēdējā laikā ir īgni un staigā nošļukušiem deguniem. Manuprāt, pēc meteorīta akcijas Tele2 ir radījis dzīvīgākā opetatora tēlu, un mūsu gadījumā tas pielika punktu lēmumam, ka ”CM Auto” ir jāmaina mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējs. Paziņojot par savu lēmumu līdzšinējam operatoram LMT, uzņēmums man piedāvāja ļoti izdevīgus nosacījumus. Tomēr Tele2 komunikācija mani ir iedvesmojusi, tādēļ es un mans uzņēmums ar smaidu pievienojās Tele2,” norāda SIA "CM Auto" īpašnieks Dzintars Sarmulis.
“Meteorīta akcija” iedvesmojusi daudzus Tele2 esošos klientus, kuri šajās dienās izsaka gan uzmundrinājuma vārdus, gan gatavību atbalstīt savu mobilo sakaru operatoru. “Man vienmēr ir patikušas Tele2 mārketinga aktivitātes, bet šī akcija ir kā kulaks uz acs, lai es tik drīz nemainītu operatoru. Vērtējot citu pakalpojumu sniedzēju aktivitātes, uzskatu, ka viņiem vēl ilgi nāksies pacīnīties, lai pēc meteorīta izpelnītos manu uzmanību. Šī akcija mani ļoti izklaidēja, un, par to atceroties, es smaidu arī šodien,” atzīst Tele2 klients Kaspars Freimanis.
“Tele2 informācijas dienesta līnija pēdējās dienās “ir vienkārši karsta”. Esam saņēmuši gan uzmundrinājuma vārdus, gan kritiku, taču liels skaits interesantu izrāda gatavību un vēlmi kļūt par Tele2 klientiem. Tele2 mērķis vienmēr ir nodrošināt labāko mobilo sakaru piedāvājumu tirgū gan privātpersonām, gan korporatīvajiem klientiem, kuru skaits Tele2 tīklā jau šobrīd sasniedz 1,1 miljonu lietotāju,” norāda Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
“Meteorīta akcijas” iespaidā ievērojami audzis potenciālo Tele2 klientu skaits
Vita Sirica, 29.10.2009. 17:58 | komentāri (6)
Pēc “meteorīta akcijas” īstenošanas telekomunikāciju operators Tele2 saņēmis daudzus zvanus kā no privātpersonām, tā arī uzņēmumiem, kuri izrādījuši interesi kļūt par Tele2 klientiem. Šajās dienās novērotais intereses pieaugums no biznesa klientu puses pat divas reizes pārsniedzis ikdienas rādītājus. “Meteorīta akcijas” iespaidā Tele2 ieguvis jaunus biznesa klientus.
Lasi vēl...