Tieši tā, pēc loģikas bija jaaug klientu skaitam, jo domājošs cilvēks šādu akciju uztvers veselīgi. Turpreti idiņi droši lai skrien pie LMT un maksā 3x lielākas summas par rēķiniem, man nekas nav pretim :D:D
alberts29.10.2009. 18:37
nu jā, cik ļaužu, tik uzskatu
vot29.10.2009. 19:54
patiesiibaa man ir pilniigi vienalga, kas sheit un ar ko striidaas, skaidrs ir viens, ne tele2, ne lmt nedomaa par cilveekiem, tikai par pelnju, un nevis aiz ljauna, bet taapeec, ka tas ir tirgus un maarketings.
bet! lielais BET - es apbriinoju Tele2 par sho soli, jo tas ir tieshaam droshi un speeciigi. tas nesiis lielas paarmainjas latvieshu biznesa pieejaa, un domaajams uz labu, jo cilveeki gan buus droshaaki maarketingaa, gan vienlaikus maaciisies jau ieprieksh paredzeet sekas
rubenss barikello29.10.2009. 20:08
Respect Tele2, ko tādu būtu no Bites gaidījis, bet ne velna. Rēka nāk par tiem, kas tagad lej gaužas asariņas un sauc: "Kā tā var, kā tā var" :)
citāts29.10.2009. 20:19
Wofka
27/10/2009 @ 18:41
Man ļoti patika Stendzinieka teiktais un tam piekrītu pilnībā! Cienu Lindu Mūrnieci, tomēr viņa karstumā pasteidzās un pamatīgi sasmērējās.
Šokēja glābšanas dienestu rīcība – tik stulba, aplama un neprofesionāla un vēl 13′000 LVL vērta. Atcerēsimies zilskābes gadījumu un Daugavas piesārņojumu – visi tik pingpongu spēlēja, jo nevarēja izlemt kuram dienestam ko jādara un kā jārīkojas. Toties tagad visi pēc kārtas steidzās glābt MĀLUS NO UGUNS. Vai visi prātu izkūkojuši?!
Kas attiecas uz medijiem, tie rīkojas kā pierasts: “O! Ir bauma! – Publicējam!” Tik nožēlojami :(
Un kāds te vispār sakars ar Tele2?!!! – Nu nekāda!
1. Tātad, notikumam nav ne vainas – izraisīja smaidu.
2. Lielas daļas cilvēku nosodoša reakcija – sašutušajiem jāgriežas pie psihoterapeita.
3. Mediju reakcija – pilnīgs fuj medijiem, lai gan nepārsteidz! (Žēl patiesi labus žurnālistus)
4. Vai 1. aprīlī un ikdienā visi cilvēki līdz sirds dziļumiem ir aizvainoti? Kā vispār var uzstādīt tādu jautājumu: “- Vai tie, kas noticēja, spēs piedot un uzticēsies Tele2 zīmolam arī turpmāk?”
Mīļie draugi, par ko tad piedot? – Par Lattelekoma tramvaju, kuram virsū ICE ātrvilciens uzzīmēts, par to, ka bērnus priecē zaķīša tērpā pārģērbies nodzēries aktieris, par to, ka hamburgers mājas lielumā nav īstais bet tikai lielformāta druka? Tomēr žēl, ka Latvijas reklāmas estētiskais, mākslinieciskais un visi citi aspekti ir ļoti ļoti zemā līmenī. Par ko te vispār diskutēt?!
Paanalizējiet un sāciet beidzot smaidīt par šo un citiem notikumiem! Mēs taču atkal slaveni esam un nevis ar Ata Slaktera, Arta Kampara, Mairitas Solimas un citu “zelta” cilvēku angļu valodas zināšanām, bet ar patiesu joku, kas nevienam neizdarīja kaitējumu!
Komentāri rakstam: “Meteorīta akcijas” iespaidā ievērojami audzis potenciālo Tele2 klientu skaits
jaunākie lejā
DDT 29.10.2009. 18:30
Malači džeki! :) Ar abām rokām par šādu gājienu!
Roonie 29.10.2009. 18:30
Tieši tā, pēc loģikas bija jaaug klientu skaitam, jo domājošs cilvēks šādu akciju uztvers veselīgi. Turpreti idiņi droši lai skrien pie LMT un maksā 3x lielākas summas par rēķiniem, man nekas nav pretim :D:D
alberts 29.10.2009. 18:37
nu jā, cik ļaužu, tik uzskatu
vot 29.10.2009. 19:54
patiesiibaa man ir pilniigi vienalga, kas sheit un ar ko striidaas, skaidrs ir viens, ne tele2, ne lmt nedomaa par cilveekiem, tikai par pelnju, un nevis aiz ljauna, bet taapeec, ka tas ir tirgus un maarketings.
bet! lielais BET - es apbriinoju Tele2 par sho soli, jo tas ir tieshaam droshi un speeciigi. tas nesiis lielas paarmainjas latvieshu biznesa pieejaa, un domaajams uz labu, jo cilveeki gan buus droshaaki maarketingaa, gan vienlaikus maaciisies jau ieprieksh paredzeet sekas
rubenss barikello 29.10.2009. 20:08
Respect Tele2, ko tādu būtu no Bites gaidījis, bet ne velna. Rēka nāk par tiem, kas tagad lej gaužas asariņas un sauc: "Kā tā var, kā tā var" :)
citāts 29.10.2009. 20:19
Wofka
27/10/2009 @ 18:41
Man ļoti patika Stendzinieka teiktais un tam piekrītu pilnībā! Cienu Lindu Mūrnieci, tomēr viņa karstumā pasteidzās un pamatīgi sasmērējās.
Šokēja glābšanas dienestu rīcība – tik stulba, aplama un neprofesionāla un vēl 13′000 LVL vērta. Atcerēsimies zilskābes gadījumu un Daugavas piesārņojumu – visi tik pingpongu spēlēja, jo nevarēja izlemt kuram dienestam ko jādara un kā jārīkojas. Toties tagad visi pēc kārtas steidzās glābt MĀLUS NO UGUNS. Vai visi prātu izkūkojuši?!
Kas attiecas uz medijiem, tie rīkojas kā pierasts: “O! Ir bauma! – Publicējam!” Tik nožēlojami :(
Un kāds te vispār sakars ar Tele2?!!! – Nu nekāda!
1. Tātad, notikumam nav ne vainas – izraisīja smaidu.
2. Lielas daļas cilvēku nosodoša reakcija – sašutušajiem jāgriežas pie psihoterapeita.
3. Mediju reakcija – pilnīgs fuj medijiem, lai gan nepārsteidz! (Žēl patiesi labus žurnālistus)
4. Vai 1. aprīlī un ikdienā visi cilvēki līdz sirds dziļumiem ir aizvainoti? Kā vispār var uzstādīt tādu jautājumu: “- Vai tie, kas noticēja, spēs piedot un uzticēsies Tele2 zīmolam arī turpmāk?”
Mīļie draugi, par ko tad piedot? – Par Lattelekoma tramvaju, kuram virsū ICE ātrvilciens uzzīmēts, par to, ka bērnus priecē zaķīša tērpā pārģērbies nodzēries aktieris, par to, ka hamburgers mājas lielumā nav īstais bet tikai lielformāta druka? Tomēr žēl, ka Latvijas reklāmas estētiskais, mākslinieciskais un visi citi aspekti ir ļoti ļoti zemā līmenī. Par ko te vispār diskutēt?!
Paanalizējiet un sāciet beidzot smaidīt par šo un citiem notikumiem! Mēs taču atkal slaveni esam un nevis ar Ata Slaktera, Arta Kampara, Mairitas Solimas un citu “zelta” cilvēku angļu valodas zināšanām, bet ar patiesu joku, kas nevienam neizdarīja kaitējumu!