Puse (50%) no aptaujātajiem atzina, ka apmācības internetā ir efektīvas, bet 35,7% respondentu uzskata, ka internetā nav iespējams mācīties tikpat kvalitatīvi kā klātienē.
Kā Jūs vērtējat apmācības interneta vidē vai ar interneta starpniecību?
Pozitīvi, tās ir efektīvas un laiku taupošas 42,9%
Pozitīvi, tās ir tikpat efektīvas kā mācības klātienē 7,1%
Negatīvi, internetā nav iespējams mācīties tikpat kvalitatīvi kā klātienē 35,7%
Nav viedokļa 14,3%
Avots: The Onliner
35,7% aptaujāto jau ir veikuši apmācības internetā vismaz vienu reizi. Savukārt, 30,6% respondentu plāno to darīt.
Vai esat veikuši apmācības interneta vidē (tālmācības, aizpildīti ieskaišu testi utml.)?
Jā, vismaz vienreiz 35,7%
Nē, un neplānoju 33,7%
Nē, bet plānoju to darīt 30,6%
Avots: The Onliner
51% respondentu uzskata, ka ir iespējama kvalitatīva valodu apmācība internetā, izmantojot Skype sarunas un sarakstes iespējas. Šo apgalvojumu noliedz 32,7% aptaujāto.
Vai, Jūsuprāt, ir iespējama kvalitatīva valodu apmācība internetā, izmantojot Skype sarunas un sarakstes iespējas?
Jā 51%
Nē 32,7%
Nav viedokļa 16,3%
Avots: The Onliner
„Tendenci varētu precīzāk fiksēt, ja tiktu organizēta atkārtota aptauja pēc noteikta laika posma. Tagad varam secināt, ka aptuveni puse mārketinga profesionāļu un advancētāko interneta lietotāju uzskata apmācības interneta vidē par efektīvām. Šis uzskats lielākoties ir balstīts pieredzē, jo 35,7% aptaujāto ir mācījušies interneta vidē,” aptaujas rezultātus komentē The Onliner redaktora vietniece un Progression mārketinga koordinatore Daina Kriviņa.
Myngle Svešvalodu akadēmija ir iespēja apgūt svešvalodas virtuālajā vidē, atrodoties jebkurā pasaules malā un nepastarpināti no cilvēka, kuram izvēlētā valoda ir dzimtā. Myngle darbojas visā pasaulē, vienojot studentus un pasniedzējus no vairāk kā 160 valstīm. Apmācība Latvijā ir organizēta, izmantojot mājaslapu www.myngle.lv, kas pieejama latviešu un krievu valodās.
The Onliner ir specializēts interneta mārketinga izdevums, kurš sniedz kvalitatīvu un praktiski pielietojamu informāciju par interneta mārketingu. The Onliner ir pieejams vietnē www.theonliner.lv, kur var reģistrēties tā regulārai saņemšanai. The Onliner izdevējs ir Progression – Forticom Grupas interneta mārketinga kompānija, kas uzņēmumiem Baltijā nodrošina efektīvu komunikāciju ar krievvalodīgo auditoriju.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
50% respondentu apmācības internetā uzskata par efektīvām
Daina Kriviņa, 12.11.2009. 18:23
Lai noskaidrotu Latvijas interneta mārketinga profesionāļu un advancētāko interneta lietotāju viedokli par apmācībām internetā, The Onliner sadarbībā ar interneta mārketinga kompāniju Progression un Myngle Svešvalodu akadēmiju organizēja aptauju, kurā bija aicināti piedalīties The Onliner lietotāji un Latvijas populārāko interneta mārketinga tēmām veltīto blogu lasītāji. Aptauja norisinājās šoruden: oktobrī – novembrī.