Pretsmēķēšanas kampaņas mērķis ir samazināt un novērst tabakas izstrādājumu pieejamību nepilngadīgajiem tabakas tirdzniecības vietās. Jauniešu smēķēšanas novēršana ir ļoti svarīga, un tas veido pamatotu komercdarbības jēgu. "Philip Morris Latvia", kas ir trešais lielākais nodokļu maksātājs valstī, nepilngadīgo pretsmēķēšanas aktivitātes Latvijā īsteno jau desmit gadus.
"Philip Morris Latvia" kampaņa "Ja Tev nav 18, cigaretes nav domātas Tev!" nepilngadīgo pieejamības cigaretēm novēršanai mazumtirdzniecības vietās pieejama vairāk nekā 2000 tirdzniecības vietās, kurās pārdod tabakas izstrādājumus. Uzņēmums aktivitāti sāka visās Baltijas valstīs jau 1998.gadā, un katru gadu mazumtirgotāji tiek nodrošināti ar materiāliem, atbalsta semināriem un diskusijām, ar mērķi veicināt atbildīgu tirdzniecību. Uzņēmums uzskata, ka nepilngadīgo atturēšana no cigarešu iegādāšanās ir godprātīga biznesa pamatā.
"Cigaretes ir mūsu produkts, kas ir paredzēts tikai informētiem pieaugušiem cilvēkiem, kas paši izvēlas smēķēt. Neviens nevēlas, lai to darītu bērni vai pusaudži. Mēs, "Philip Morris Latvia", negribam, lai mazumtirgotāji pārdotu tabakas izstrādājumus nepilngadīgajiem. Tirgotāji ir mūsu galvenie biznesa partneri, un mūsu mērķis nav tikai vienkārši palielināt tabakas izstrādājumu pārdošanas apjomus, bet darīt to kvalitatīvi - caur atbildīgu mūsu izstrādājumu tirdzniecību. Tieši tāpēc mēs karu gadu turpinām runāt par aspektiem, kas veido veiksmīgu komercdarbību, un izplatām informatīvus un vizuālus materiālus tirdzniecības vietās. Esmu pārliecināts, ka tikai ar kopīgu darbu un cilvēku atbalstu un vēlmi strādāt atbildīgi, būs iespējams uzlabot situāciju," uzsver Linde.
Kampaņā iesaistītajās vairāk nekā 2000 mazumtirdzniecības vietās būs redzami jauni, uzlaboti vizuālie materiāli un informācija par attiecīgām likumdošanas prasībām un sodu, kas tiek piemērots gan pārdevējiem, gan tirdzniecības vietu īpašniekiem, neatļauti pārdodot tabakas izstrādājumus nepilngadīgajiem.
"Philip Morris International" atbalsta vairāk nekā 100 jauniešu pretsmēķēšanas programmas vairāk nekā 80 valstīs visā pasaulē.
Kā ziņots, "Philip Morris Latvia" apgrozījums pagājušajā gadā sasniedzis 95,4 miljonus latu. Tas ir 7,6% pieaugums, salīdzinot ar 2007.gadu, kad uzņēmuma apgrozījums bija 88,71 miljons latu.
"Philip Morris Latvia" peļņa pērn samazinājusies par 4,6% - līdz 476 972 latiem. 2007.gadā uzņēmums nopelnīja 499 732 latus.
"Philip Morris Latvia" ir vienīgā starptautiskā koncerna "Philip Morris International" produktu importētāja Latvijas tirgū. Uzņēmums Latvijā strādā kopš 2000.gada.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
"Philip Morris Latvia" sāk jauniešu pretsmēķēšanas kampaņu
LETA, 25.11.2009. 14:07 | komentāri (1)
Tabakas izstrādājumu importētājs SIA "Philip Morris Latvia" sāk jauniešu pretsmēķēšanas kampaņu, biznesa informācijas portālu "Nozare.lv" informēja "Philip Morris Latvia" korporatīvo attiecību vadītājs Helmuts Linde.