Iedvesmojošā rokasgrāmata piedāvā radikāli jaunu mārketinga redzējumu. “Domā savādāk,” aicina Pīters Fisks un apgalvo, ka mūsdienās augstas klases mārketinga speciālistam ir jāprot apvienot dziļu inteliģenci, analītisku domāšanu un drosmīgus radošus risinājumus. Eksperts pamato savu pieeju, analizējot mārketinga ģēnija izpausmes visdažādākajās nozarēs, sākot ar “Coca Cola” sortimentu un beidzot ar “Intel” tehnoloģijām un “Cirque du Soleil” priekšnesumiem. “Mārketinga speciālisti, kas vēlas attīstīt gan savu labo, gan kreiso smadzeņu puslodi, rīkosies pareizi, ja izlasīs “Mārketinga ģēniju”. Tajā ir viss – idejas, instrumenti to realizācijai, stāsti par uzņēmumiem un aizrautīgiem, iedvesmojošiem mārketinga speciālistiem,” teicis nozares guru Filips Kotlers.
Pītera Fiska netradicionālo skatījumu uz mārketinga problēmām ļoti augsti vērtē atzītākie nozares speciālisti, savukārt britu žurnāls “Business Strategy Review” uzskata viņu par vienu no labākajiem jaunajiem biznesa domātājiem.
Grāmata ir tapusi ar Hipotēku bankas atbalstu.
No angļu valodas tulkojusi Agnese Krivade.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Iznākusi Pītera Fiska grāmata “Mārketinga ģēnijs”
Gundega Vaska, 07.12.2009. 13:20
“Jāņa Rozes apgādā” iznākusi viena no pasaulē visvairāk pārdotajām un tulkotajām biznesa grāmatām – atzītā mārketinga eksperta Pītera Fiska darbs “Mārketinga ģēnijs”.
Lasi vēl...