Diskusijas sākumā Māris Silenieks prezentēs „SIA Workingday Latvia” veikto pētījumu „Iekārotākais darba devējs 2009".
Pētījumā tika rastas atbildes uz jautājumiem: 1. Kuri no motivējošiem faktoriem ir noteicošie, kas darbiniekam palīdz izvēlēties darba devēju? 2. Kuri ir tie darba devēji, kas ir pievilcīgākie darba ņēmēju acīs - TOP 100? 3. Cik lielā mērā katrs no motivējošajiem faktoriem darba tirgus dalībnieku redzējumā tiek īstenots katrā no šiem uzņēmumiem?
Tālākai diskusijai izvirzītas trīs pamattēmas:
1.Kā 21.gs. mainījušās attiecības un savstarpējā mijiedarbība reklāmas, sabiedrisko attiecību, mārketinga un pārdošanas jomā?
2.Vai par labu SA, reklāmas un mārketinga speciālistu ir jāpiedzimst, vai to var iemācīties. Un ja mācīties, tad ko?
3.Ko krīzes apstākļos prasa tirgus - universālos kareivjus vai šauri specializētus, bet ļoti zinošus speciālistus vienā nozarē?
Diskusiju vadīs žurnāla „Lilit” redaktore, LU SZF lektore Lolita Stašāne, aicinot izteikties uzaicinātos ekspertus.
Diskusijas dalībnieki:
Ainārs Ščipčinskis, McCann-Erickson Riga
Māris Plūme, Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija, Hauska & Partner
Inese Kalveite, Lattelecom
Māris Silenieks, Workingday Latvia
Mārcis Bendiks, SA eksperts
Diskusija būs skatāma tiešraidē LU portālā www.lu.lv/tiesraide
Latvijā un pasaulē » Izglītība un zinātne
Sociālo zinātņu fakultātē diskutēs par darba tirgu sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā
Aija Rozenšteine, 08.12.2009. 10:55
Šodien, 8. decembrī, plkst. 16:00 Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē (LU SZF), Rīgā, Lomonosova ielā 1a, Berlina auditorijā notiks Komunikācijas studiju nodaļas rīkotā publiskā diskusija „Sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga speciālisti: 21. gs. universālie kareivji?”, kurā piedalīsies Latvijā atzīti sabiedrisko attiecību un reklāmas profesionāļi. Diskusija būs skatāma tiešraidē LU portālā.
Lasi vēl...