Pirmdiena, 18.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Doloresa, Aleksandrs;

Rūpēs par uzņēmējiem LETA pilnveido nozare.lv

Jurita Krūma, 09.12.2009. 15:28

Apzinoties valsts ekonomisko situāciju, Nacionālā ziņu aģentūra LETA uzlabojusi portālu nozare.lv, kas apkopo aktuālāko informāciju biznesa sfērā. Lai portāls pilnvērtīgi kalpotu ikvienam uzņēmējam, veiktas būtiskas izmaiņas tā dizainā un saturā.

No valdības puses arvien biežāk izskan viedoklis, ka valstī nākotne pieder uzņēmējiem. Apzinoties, cik liela nozīme ekonomiskajos procesos ir uzņēmējdarbībai, LETA par savu misiju uztver aktuālas, objektīvas, analītiskas un plašas biznesa informācijas piedāvājumu nu jau uzlabotajā portālā nozare.lv. LETA ziņu redaktors Pēteris Zirnis uzskata, ka, apvienojot aģentūras tradicionālās vērtības ar analītisku un visaptverošu redzējumu biznesā, LETA ir spējīga nodrošināt lielāko mediju, kas kalpotu mazo un vidējo uzņēmēju labā.

Lai nozare.lv spētu nodrošināt satura kvalitāti, mainīta LETA redakcijas struktūra. Ar nolūku optimizēt un integrēt zināšanas un pieredzi, kas specializējoties uzkrāta aģentūras darbības gados, 70 žurnālisti un redaktori apvienoti vienā komandā. Plānots, ka portālu ik dienas papildinās vairāk kā 150 ziņas, kas ikvienam uzņēmējam ļautu orientēties un izprast likumsakarības savā nozarē, tādējādi veicinot sava uzņēmuma attīstību. LETA valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Barkāns uzskata, ka nozare.lv  nekonkurēs nedz ar laikrakstu „Dienas Bizness”, nedz FinanceNet.lv, jo portāls ir informācijas pakalpojums, nevis medijs, kura saturu ietekmētu reklāmdevēji.

Kā vienu no būtiskākajām nozare.lv priekšrocībām un uzlabojumiem redakcija uzsver blogu sadaļu. Telekomunikāciju nozares redaktors un blogeris Juris Kaža uzskata, ka blogeru atsaucību veicinās savstarpējā konkurence tirgū un uzņēmēji uztvers blogu kā publicitātes instrumentu. Blogeris var atrasties un ziņot no vietas, kur mediji netiek, turklāt tam „ir jāattīsta dialogs ar saviem lasītājiem, jo blogus var komentēt, var apstrīdēt teikto, var to slavēt”, uzsver J. Kaža. Paredzams arīdzan attīstīt videoblogus, kas caur „īstu un nepastapinātu klātbūtnes sajūtu” ļautu īpaši uzņēmējiem novērtēt savu konkurentu izskatu un komunikācijas spējas.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV