Saskaņā ar „TNS Latvia” auditorijas pētījuma „Nacionālais mediju pētījums: Radio, Rudens 2009” datiem radiostaciju „Krievijas hiti” klausās 122 860 rīdzinieku. No tiem 65 % ir galvenie ienākumu nodrošinātāji ģimenē un 71 % ir atbildīgi par veiktajiem pirkumiem.
„Tas nav brīnums, ka Rīgā radiostacija „Krievijas hiti” jau gandrīz pusotru gadu ieņem pirmo vietu klausītāju skaita ziņā. Rīga ir īpaša ar to, ka ģimenēs aptuveni 60% no iedzīvotājiem runā krievu valodā. Šī auditorija gan darbā, gan arī mājās klausās radiostacijas dzimtajā valodā. Uzticība mūsu radiostacijai ir saistīta ar to, ka Rīgā esam vienīgais radio, kas sadarbojas ar klausītāko krievu komerciālo radiostaciju pasaulē „Russkoje Radio”,” skaidro SIA „Krievu Radio” pārdošanas un mārketinga direktors Konstantīns Kuzikovs. „Pie tam Rīga ir unikāla, jo tajā dzīvo viena trešdaļa Latvijas iedzīvotāju, kā arī pilsēta nodrošina vairāk nekā pusi no valsts iekšzemes kopprodukta. Šie divi faktori ir ļoti būtiski jebkuram uzņēmējam, kurš periodiski investē naudu reklāmā un medijos. Mūsu radio līdera pozīcija klausītāju vidū ir priekšnosacījuma kļūšanai par vienu no labākajiem informācijas kanāliem, caur kuru uzrunāt lielāko daļu no šīs pirktspējīgās auditorijas.”
2009.gada rudenī radiostacija „Krievijas hiti” bija klausītākā raidstacija krievu valodā gan Rīgā un tās apkārtnē, gan arī visā Latvijā. Kopējais radiostacijas auditorijas skaits 2009. gada rudenī bija 208 430 cilvēki.
„Mēs turpināsim attīstīties arī turpmāk un, neskatoties uz ekonomisko krīzi valstī, investēsim līdzekļus gan radio ētera uzlabošanā, gan arī radio mārketingā,” turpina K. Kuzikovs. „Jau sākot ar dibināšanu 2007. gadā radio „Krievijas hiti” kļuva par radiostaciju ar lielākajām investīcijām mārketingā. Šo stratēģiju turpināsim arī 2010. gadā. Pateicoties mūsu mārketinga aktivitātēm esam ne vien palielinājuši radiostacijas klausītāju skaitu, bet arī pievērsuši lielāku sabiedrības uzmanību radio kā medijam.”
To uzskatāmi apliecina „TNS Latvia” radio auditorijas pētījums „Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Rudens 2009”, kas uzrāda, ka aptaujas periodā – augustā, septembrī, oktobrī, - vismaz reizi nedēļā Rīgā radio ir klausījušies vidēji 79% cilvēku, kas ir par 7% vairāk nekā 2009. gada vasarā. Šis ir otrais labākais rādītājs starp Latvijas medijiem.
*Rādītājs Reach - kopējā auditorija; kopējais radiostacijas klausītāju skaits mērķa grupā vidēji nedēļā noteiktā laika periodā.
„Krievijas hiti” ir dibināta 2007.gada 1.jūlijā un ir pirmā Latvijas radiostacija, kas savā darbībā izmanto TV industrijas principus. Ēterā radiostacija atskaņo labākos Krievijas radio raidījumus un dziesmas. Šim nolūkam 2007. gadā tika uzsākta sadarbība ar „Russkoje Radio”, bet 2009 gadā ar „Radio Majak”. Šobrīd „Krievijas hiti” raida šādās frekvencēs: Rīgā -96,2 FM, Rēzeknē – 91,4 FM, Ventspilī – 100,5FM, kā arī internetā www.hitirossii.lv.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Saskaņā ar jaunākajiem TNS Latvia radio auditorijas pētījuma datiem radio „Krievijas hiti” pastiprina līderpozīcijas Rīgas radiostaciju vidū
Kitija Balcare, 10.12.2009. 12:55
Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras „TNS Latvia” jaunākie publicētie rudens reitingi atkārtoti apliecina, ka Rīgā visvairāk klausītāju ir radiostacijai „Krievijas hiti”. Par to liecina pētījuma rādītājs Reach* jeb kopējā radio auditorija. Sākot ar 2008.gada vasaru radio „Krievijas hiti” klausītāju pieauguma tendence vērojama jau sesto reitingu periodu pēc kārtas.