Visus zvanus uz uzziņu dienestu TAXI 8880 pieņem profesionāli dispetčeri, kuri noskaidro klienta vēlmes un realizē attiecīgā taksometra pasūtījuma pakalpojumu. Pie tam, dienests TAXI 8880 pieņem jebkādas atsauksmes un sūdzības par taksometru darbību. Atšķirībā no maksas uzziņu telefoniem (piemēram, 1180, 1187, 1189, 1188), kur maksa par zvanu sasniedz pat 0,45Ls, TAXI 8880 ir bezmaksas. Zvanītājs maksā tikai par sarunas minūtēm saskaņā ar sava sakaru operatora tarifiem. Dienesta vadība ir uzsākusi pārrunas ar lielākajiem sakaru operatoriem par iespēju klientiem bezmaksas izmantot TAXI 8880.
”Jūlijā mēs uzsākām vienīgo Latvijā uzziņas dienesta darbību, kas būtu ērts taksometra pakalpojumu pasūtīšanai. Spītējot krīzei, pirmie dienesta darbības mēneši mums nav likuši vilties.” komentē Nataļja Judina, TAXI 8880 valdes priekšsēdētāja.
”Jauns serviss tika pieprasīts pateicoties dažiem faktoriem. Viegli un ātri atmiņā paliekoš numurs „trīskāršais astotnieks un nulle”, novērš nepieciešamību atcerēties daudzskaitļu taksometru numurus. Taksometru gaidīšanas laiks samazinājās līdz 5 minūtēm. Pirmo reizi Latvijas iedzīvotājiem tika piedāvāti aptuveni 400 taksometri, ar iespēju izvēleties cenu un komforta līmeni. Papildus, unikālais pakalpojums „fiksētā cena” ļauj pa telefonu uzzināt precīzu brauciena cenu un nepārmaksāt par to. Mūsu klientiem tas kļuva īsts atklājums. Daudzi uzskata, ka mēs esam atklājuši jaunu ēru taksometra pakalpojumu tirgū. Izsaucot taksometru, izmantojot mūsu dienestu, klienti saņem garantēti kvalitatīvu un nedārgu pakalpojumu.” skaidro TAXI 8880 pārstave.
Tuvākajā nākotnē TAXI 8880 plāno paplašināt uzziņu pakalpojumus. Klienti, kuri vēlēsies pasūtīt taksometru, varēs uzzināt informāciju par pasākumiem naktsklubos un izklaides centros visā Latvijā, kā arī varēs saņemt aktuālas rekomendācijas atpūtas iespēju izvēlē. Jau šodien dienesta TAXI 8880 dispetčeri ieteiks kādos pilsētas taksometros ir iespēja saņemt bezmaksas ielūgumus dažādos klubos.
Par uzziņu dienestu TAXI 8880
Taksometru uzziņu dienests TAXI 8880 ir vienīgais šāda veida „call center” Latvijā. Tas ir pilnībā izveidots Latvijas produkts. Tā izstrāde ilga vairāk kā divus gadus, kopējās investīcijas sastāda 100 000Ls.
TAXI 8880 pieņem zvanus un nodot tos pārvadātājiem, ļaujot taksometru kompānijām netērēt laiku pasūtījumu apstrādei. Dienests strādā vadoties pēc principa „attālinātā saikne”, pieņemot zvanus no visas Latvijas. Šādā veidā, taksometru kompānijas var būtiski samazināt izdevumus, neuzturot savu dispetčeru centru. Tas palielina konkurentspēju un ļauj koncentrēties uz servisa un apkalpošanas kultūras uzlabošanas.
TAXI 8880 uzņemas pasūtītāja lomu un kopīgi ar LVTNDDO pārstāv klientu intereses (sava veida patērētāju tiesību aizsardzības taksometru birojs). Taksometru uzziņu dienests piedāvā klientiem visu informācijas spektru: par taksometriem, kas ir aprīkoti ar bērnu auto sēdekļiem, par iespēju sagaidīt viesus lidostā, ostā, vilcienu stacijā, par dzīvnieku un bagāžas pārvadāšanu, par pasažieru grupu līdz 100 cilvēkiem pārvadāšanu un citiem taksometru pakalpojumiem.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
TAXI 8880 – 10000 zvanu pirmajos 5 mēnešos
Nataļja Judina, 14.12.2009. 11:18
Šā gada 13.jūlijā tika izveidots Latvijā vienīgais taksometru uzziņu dienests TAXI 8880. Pirmo piecu mēnešu darbības laikā zvanu skaits ir sasniedzis 10 000. Uzziņu dienestā strādā 10 dispetčeri. Uz šo dienu, TAXI 8880 sadarbojās un veic savienojumus ar lielākajām taksometru kompānijām. Tādējādi, dienesta TAXI 8880 klientu rīcībā atrodas vairāk nekā 400 automašīnas.