2009.gada decembrī skatītākie kanāli bijuši TV3 un LNT, katram kanālam veltīti pa 14.6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam PBK veltīti 10.5 %, kanālam LTV1 - 10.1 % un kanālam LTV7 - 5 %. Savukārt kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 3.9 %, kanālam TV5 Rīga - 3.3 % un kanālam 3+ - 3.2 % no kopējās TV skatīšanās. Kanālam RenTV Baltija, TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 2.3 %, kanālam TV6 - 0.6 % un kanālam PBMK - 0.4 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 28.9 %, bet video un DVD skatīšanai - 2.7 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs stāsta, ka 2009.gada decembrī, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis 5 stundas un 41 minūti vidēji dienā, tas ir par 3 minūtēm vairāk nekā 2009.gada novembrī.
Par skatītāko pārraidi decembrī ir kļuvis šovs Dziedošās ģimenes kanālā LNT, to vērojuši vidēji 17.3 %, jeb 377.4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otra skatītākā pārraide - LNT ziņas (Svētdienā), tās vērojuši vidēji 15.3 %, jeb 333.2 tūkstoši. Sporta ziņas kanālā LNT ierindojušās trešajā vietā, tās vērojuši vidēji 13.3 %, jeb 289.6 tūkstoši. Savukārt Latvijas Lepnums 2009 ierindojies ceturtajā vietā, to vērojuši vidēji 12.2 %, jeb 265.8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
2009.gada pēdējā dienā, 31.decembrī, skatītākais kanāls bijis PBK, kuram veltīti 13.1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT ar 12.7 %, trešais LTV1 ar 11.7 %, bet ceturtais kanāls TV3 ar 10.7 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Visvairāk skatītā programma svētku vakarā bijusi Laimīgu Jauno gadu! kanālā LTV1.
Savukārt Latvijas valsts prezidenta V.Zatlera Jaungada apsveikums kanālā LTV1 ierindojies otrajā vietā.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
TV kanālu auditorijas 2009.gada decembrī
Laura Briča, 08.01.2010. 15:45 | komentāri (1)
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2009. gada decembra (01/12/2009 - 31/12/2009) TV kanālu auditorijas.