Sarunu ilguma pieaugums saistāms ar pagājušajā gadā piedāvātajiem izdevīgajiem tarifu plāniem, stāsta Tele2 sabiedrisko attiecību vadītāja Vita Sirica, piebilstot, ka Tele2 tīklā veikto sarunu ilgums ir pieaudzis vēl būtiskāk – par 20%. Tele2 klienti novērtējuši tarifu plānu Savējie, savukārt pārdošanas rekordus uzstādījis tarifu plāns Meteorīts. V.Sirica prognozē, ka šogad, pateicoties jaunajiem piedāvājumiem, mainīsies tālruņa lietošanas paradumi, un tendence pieaugt sarunu ilgumam saglabāsies.
Kā liecina Tele2 apkopotā informācija, kopējais nosūtīto īsziņu skaits ir pieaudzis vairāk nekā divas reizes. Piektdienās sarunu skaits bija lielāks nekā citās darba dienās, savukārt svētdienās, kad skaita ziņā sarunu bija par trešdaļu mazāk, viena saruna, salīdzinot ar citām nedēļas dienām, bijusi vidēji par 30% garāka.
Kopējais starptautisko sarunu ilgums ir pieaudzis par aptuveni 3%. Populārāko valstu saraksts ir palicis nemainīgs – no Latvijas tradicionāli visvairāk tiek zvanīts uz Angliju, Krieviju, Vāciju, Lietuvu un Īriju.
Zvanīšanas un īsziņu sūtīšanas aktivitāte svētku laikā tradicionāli ir bijusi augsta, un arī aizvadītā gada nogale nav bijusi izņēmums. Piemēram, svētku periodā nosūtīto īsziņu apjoms attiecībā pret visa 2009. gada vidējiem rādītājiem palielinājies par 85%. Turpretim, ja salīdzina 2008. un 2009. gada Ziemassvētkus, šogad īsziņu skaits ir pieaudzis par 176%. Savukārt Jaunā gada pirmajā dienā jeb neilgi pēc pusnakts īsziņu skaita pieaugums ir mērāms 88% apmērā, salīdzinot ar tādu pašu laiku pirms gada.
Svētku laikā iedzīvotāji labprāt izmantojuši arī mobilā portāla wap.tele2.lv pakalpojumus. Jau ierasts, ka cilvēku aktivitāte palielinās tieši pirmssvētku dienās, kas daudziem ir pēdējas skolas vai darba dienas. Piemēram, 23. decembrī Tele2 mobilā portāla ir reģistrēts lielākais apmeklētāju skaits kopš šī gada pavasara, tas palielinājies par 55%.
Par Tele2
Tele2 filozofija ir piedāvāt augstu kvalitāti par labāko cenu. Uzņēmums piedāvā pēcapmaksas un priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumus ar zīmoliem Tele2 un Zelta Zivtiņa. Tele2 ir izveidota īpaša biznesa klientu nodaļa, kas juridiskām personām nodrošina individuālu pieeju un piemērotākos mobilo sakaru risinājumus. Tele2 pirmais Latvijā ieviesa trešās paaudzes mobilo sakaru pakalpojumus, tostarp video zvanu un ātrāku datu pārraidi. 2009. gada Reputācijas topā Tele2 ierindojās devītajā vietā, savukārt kampaņā Laba Servisa Mēnesis otro gadu pēc kārtas Tele2 tika apbalvots kā viens no uzņēmumiem ar labāko klientu servisa kvalitāti.
SIA Tele2 ir Tele2 AB grupas uzņēmums. Tele2 nodrošina mobilos sakarus, datu pārraidi, fiksētos telekomunikāciju un interneta pakalpojumus vairāk nekā 25,4 miljoniem klientu 11 valstīs. Latvijā Tele2 pakalpojumus lieto 1,1 miljons klientu jeb puse valsts iedzīvotāju – tā ir labākā rekomendācija, ko uzņēmums var saņemt. Latvija bija pirmā valsts, kur Tele2 kļuva par līderi mobilo sakaru tirgū.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Tele2: Pērn pa telefonu runāts ilgāk
Vita Sirica, 13.01.2010. 15:46
Aizvadītajā gadā veikto tālruņa sarunu ilgums pieaudzis par aptuveni 14%, kaut arī sarunu skaits ir nedaudz samazinājies. Turklāt, kā liecina mobilo telekomunikāciju operatora Tele2 apkopotā informācija, visvairāk sarunu reģistrēts piektdienās, savukārt garākās sarunas Latvijas iedzīvotāji veikuši svētdienās.
Lasi vēl...