Uzņēmumi šajos pārmaiņu laikos īpaši novērtē pozitīvu attiecību veidošanu ar klientu, jo klientu apkalpošana nenoliedzami kļūst par galveno faktoru uzņēmumu konkurētspējā. Savukārt, uzrunājot sabiedrību, kampaņa mudina mainīt savu skatījumu un paust tieši pozitīvo vērtējumu, kas savukārt dod uzņēmumiem iespēju uzzināt, ko tad klienti viņos vērtē visaugstāk.
''Serviss ir kļuvis par vienu no pamata konkurētspējas faktoriem ne tikai ikvienam uzņēmumam, bet visai ekonomikai. Pat Latvijas eksporta pieaugums būs atkarīgs no tā, cik labu servisu sniegs mūsu viesnīcas, restorāni, sabiedriskais transports. Tāpēc eksports ir īpaša prioritāte visai mūsu ekonomikai," saka Oksana Sivokobiļska, Swedbank valdes locekle un Klienti apkalpošanas pārvaldes vadītāja. "Kampaņa "Uzslavē labu servisu!" ir labs veids, kā saņemt atgriezenisko saiti par savu veikumu servisa pilnveidošanā, lai turpinātu tā stiprināšanu".
Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums. Tās laikā uzņēmumu apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu "Uzslavē labu servisu!". Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt Jūsu apkalpošanu - internetā, pa informatīvo tālruni 1188 vai pašā apkalpošanas vietā.
Pagājušajā gadā kampaņā iesaistījās vairāk nekā tūkstotis apkalpošanas vietas visā Latvijā, un arī šogad gaidāma tik pat liela atsaucība, jo uzņēmumi pašreizējos apstākļos īpaši novērtē iespēju stiprināt attiecības ar klientiem un demonstrēt to, ka apkalpošanas kvalitāte ir uzņēmuma prioritāte.
Pateicoties kampaņai, uzņēmumi un to darbinieki dzird no klientiem labus vārdus, stimulē klientu apkalpošanas darbiniekus vairāk pacensties un stiprina pozitīvas attiecības ar klientiem. Pēc kampaņas, apbalvošanas ceremonijā, kas notiks 9.aprīlī tiks noteikti desmit uzslavētākie uzņēmumi šādās darbības nozarēs: "Tirdzniecības nozare"; "Finanšu nozare"; "Telekomunikācijas"; "Tūrisma nozare"; "Restorāni, bāri, kafejnīcas"; "Valsts iestādes"; "Auto tirdzniecība, autosaloni, remonts"; "Skaistumkopšana, medicīna, sporta, atpūtas centri"; "Kurjerpakalpojumi"; "Citi pakalpojumu sniedzēji".
Kampaņas galvenie partneri ir Swedbank un Rīgas dome. Plašāka informācija par kampaņu redzama mājaslapā www.labsserviss.lv.
Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1188, LETA, DPD, ONE.lv, TVNET, B2Binfo.lv, CV-Online, JCDecaux, E3 projekts, Apex Media, Kapitāls, viesnīca Elefant un citi.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Uzņēmumi aktīvi piesakās ikgadējai kampaņai "Uzslavē labu servisu!"
Unda Krieviņa, 04.02.2010. 13:03
Dažādu nozaru uzņēmumi aktīvi piesakās kampaņai "Uzslavē labu servisu!", kuras ietvaros jau sesto gadu marta mēnesī visa sabiedrība tiek aicināta novērtēt labu apkalpošanu un sniegt papildus motivāciju klientu servisa darbiniekiem, tādējādi ceļot klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā.
Lasi vēl...