"Izstādi "Riga Food" kā atbalstu biznesa aktivitātēm un daudzpusīgu mārketinga rīku izmanto gan pieredzējuši, tradīcijām bagāti Latvijas un ārvalstu uzņēmumi, gan arī mazi ražotājuzņēmumi, kas šobrīd vēlas nostiprināt savu pozīciju tirgū, lai ekonomikas atveseļošanās brīdī būtu spēcīgi, pieprasīti un konkurētspējīgi uzņēmumi. Izstādes organizatori nodrošina izdevīgus dalības nosacījumus arī maziem uzņēmumiem, kas attīstās un līdz šim nav piedalījušies liela mēroga izstādēs, taču ir gatavi sevi prezentēt plašākam profesionāļu un apmeklētāju lokam," saka izstādes "Riga Food" projekta vadītājs Rolands Nežborts.
Visās izstādes sadaļās aktīvi piesakās dalībnieki
Šobrīd dalībai izstādē pieteikušies dalībnieki no vairāk nekā 40 valstīm, kā arī panākta vienošanās par nacionālajiem stendiem no Latvijas, Lietuvas, Indijas, Nepālas, Dānijas, Ungārijas, Polijas, Slovākijas, Čehijas, Ķīnas, Francijas, Vācijas (Reinzemes-Pfalcas zeme), Gruzijas un Turcijas. Pirmo reizi savas valsts pārtikas uzņēmumus kopstendos prezentēs arī Kipra un Bangladeša.
Izstādes tematiskajā pārtikas sadaļā "Riga Food Regular Expo" un dzērienu sadaļā "Riga Food Drinks" šobrīd dalību izstādē apstiprinājuši tādi Latvijas uzēmumi kā "Bona Dea", "Druvas pārtika", "Dona", "Iecavnieks", "Kolumbija", "Lango", "Lāči", "Mežotne LDA", "Pure Food", "Salas zivis", "Venden", tējas eksportētājs "Eventy", "Hanzas vīna galerija", "German Products Baltics", "VitaAdvert", "Brand Holdings", "Elida Siglo", "Auke", "Aktīvs", "X 1 Business", "Nordic Sugar" pārstāvniecība Latvijā. Izstādē piedalīsies arī "Ustukio Malunas", "Mingeda", "Dzukija" un "Baltic Trade Consulting" un "MyDrink Beverages" no Lietuvas, "Svenska Bioforce" no Zviedrijas, "XinJiang "Chalkis Tomato Products Co." no Ķīnas, "Panach Business Group Co." no Taizemes, "Italian Beverage Company" no Lielbritānijas, "Expolanka Teas" no Šrilankas u.c.
Izstādes sadaļā "Riga Food Technology and Ingredients" pieteikušies "Raugs un citas preces", "Faro Packing", "Faro IG", "New Vision", "Multivac", "BDP", "Mežuļi", "Elmarks", "Rolviks", "Rostul" un "Gemoss" no Latvijas, kā arī "Variovak" un "Illig Maschinenbau" no Vācijas, "Drink Consult" no Somijas u.c.
Sabiedriskās ēdināšanas, tirdzniecības iekārtu un aprīkojuma sadaļā "Riga Food Catering And Retail Tech" Latviju pārstāvēs tādi uzņēmumi kā "BFGS", "New Vision", "Top Serviss", "Bavarian Beer Technology", "Auke", "Andi-M", "Rolviks", "Rostul", "Rendex", "Materm", "Ausek", "Svaru pasaule", "Eastcon AG", "Brio", "Irdiga", "Kuma CR", "Algoneks", "Global Coffee", "Horeca", "Agenda", "Gemoss", "Rīgas Rēvija", "Faro Packing". Jaunums izstādes dalībnieku vidū - "Lüning Riga Shop Fitting" no Latvijas un dzērienu nozares profesionālais žurnāls un asociācija "Coffee&Tea" no Krievijas.
Iepakojuma sadaļā "Riga Food Printing and Packaging Tech" pirmo reizi piedalīsies uzņēmums "Bachmann Aluminium" no Vācijas, pārtikas un dzērienu izstāžu rīkotājs no Guangzhou pilsētas Ķīnā, kā arī Polijas Iepakojuma kamera. Izstādē piedalīsies arī Latvija Iepakojuma asociācija, uzņēmumi "E-bag", "Trypet", "Multivac Latvia", "Tipo Print", "Schoeller Arca Systems", "Aimaks", "Faro IG", "Faro Serviss", "Faro Packing", "Kuma CR", "Mežuļi", "Optipac", "Variovac" un citi.
Savukārt sadaļā "Riga Food Clean Expo" šobrīd pieteikušies uzņēmumi "Viss visapkārt tīrs", "Apati Profi", "Sakta Tukums", "Elmarks", "Mežuļi", "Rostul", "Faro Packing", "Faro IG" un "Drink Consult" no Somijas.
Šobrīd notiek sarunas ar Rīgas domes Ārlietu pārvaldi un citiem partneriem, lai 2010. gada rudenī izstādes laikā varētu rīkot Maskavas un Latvijas pārtikas un sabiedriskās ēdināšanas nozares uzņēmēju kontaktbiržu, kā arī prezentēt pērn izveidoto tirdzniecības preču zīmi "Rīgas tirdzniecības marka", par ko ir nepieciešamas papildu konsultācijas ar uzņēmumiem, kas ir apvienojušies zem šī jaunā zīmola.
Jauns virziens izstādē - kulinārais tūrisms
Sekojot pasaules attīstības tendencēm, izstādē "Riga Food" šogad tiks akcentēts kulinārā tūrisma veicināšanas virziens, kas paplašinās jau līdz šim esošo pavārmākslas un viesnīcu un restorānu aprīkojuma zonu.
"Riga Food" jaunās tēmas mērķis ir prezentēt Latvijas kulinārijas tūrisma iespējas, pavārmākslas, kulinārijas un viesmīlības tradīcijas, kas ir interesantas gan ārvalstu viesiem, gan vietējiem iedzīvotājiem. Tāpat izstādē tiks prezentētas arī citu valstu kulinārās īpatnības un plašais piedāvājums.
Kulinārā tūrisma tēmu izstādē ievadīs vairāki pavāru, konditoru un bārmeņu meistarības konkursi, kuru mērķis ir izcelt talantīgākos un virtuozākos amata meistarus, kā arī demonstrēt profesionāļu fantāzijas lidojumu un prasmes. Izstādes 1.hallē būs plaša viesnīcu un restorānu aprīkojuma sadaļa, galda servēšanas paraugdemonstrējumu zona, kā arī Latvijas labāko restorānu un kafejnīcu ekspozīcija.
Šobrīd notiek aktīvs darbs pie īpašas pasākumu programmas veidošanas, kas piedāvās kulinārā tūrisma tēmu atklāt gan no profesionālā skatu punkta, gan gardēža iespējām.
Vairāk par izstādi: www.rigafood.lv
"Riga Food" ir plašākā pārtikas nozares izstāde Baltijā, kur ik gadu tiekas pārtikas industrijas profesionāļi no visas pasaules, lai sekmētu savu biznesu un izstādē iepazītos ar aktualitātēm pārtikas produktu un dzērienu ražošanā un to pārstrādē, ar jaunākajām tehnoloģijām un iekārtu piedāvājumu, iepakojuma risinājumiem, veikalu un sabiedriskās ēdināšanas piedāvājumu, viesnīcu aprīkojuma un servisa iespējām, kā arī lai piedalītos nozares biznesa forumā un starptautiskos pārtikas industrijas profesionāļu konkursos.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Pārtikas izstāde "Riga Food 2010" gatavojas rudens sezonai
Inese Libere, 09.02.2010. 16:28
No 8. līdz 11.septembrim Ķīpsalā notiks 15. starptautiskā pārtikas izstāde "Riga Food 2010", kurai šobrīd aktīvi piesakās uzņēmēji no vairāk nekā 40 valstīm un izstādes oranizatori attīsta jaunu virzienu tematiskajā ekspozīcijā - kulināro tūrismu.
Lasi vēl...