Diskusija paredzēta divās daļās.
Pirmajā daļā ar prezentācijām uzstāsies:
Agnis Stibe „Digitāls + mārketings”
Artūrs Mednis „GARLAICĪBA 2.0.jeb sociālie mediji kā izklaides un/vai mārketinga instruments”
Otrajā daļā:
Ekspertu un klātesošo viedokļu apmaiņa.
Vai sociālie mediji ir modes lieta un būt tur nenozīmē tikai aklu sekošanu tam, kas it kā liecina par veiksmīgu darbību?
Kas ir tie cilvēki, kas reģistrējas un lieto sociālos tīklus - vai mārketinga ziņojumus tur nesūta viens otram tikai paši mārketinga speciālisti?
Vai un kā var izmērīt atdevi no sociālajiem tīkliem?
Vai aktivitātes sociālajos tīklos nerada ilūziju, ka „viss notiek”, kaut nenotiek nekas? Cik lielā mērā sociālajos tīklos ieguldītie laika un naudas resursi ir adekvāti ieguvumam?
Vai nebūtu efektīvāk veidot komunikāciju „reālajā pasaulē”?
Diskusiju vadīs Lolita Stašāne, LU lektore, žurnāla „Lilit” redaktore
Diskusijas dalībnieki:
Artūrs Mednis, Inspired DIGITAL vadītājs,
Agnis Stibe, digitālā mārketinga atbalstītājs,
Māris Reliņš, BUZZPodium vadītājs,
Uldis Pāvuls, LU Pedagoģijas un psiholoģijas fakultātes docents.
Latvijā un pasaulē » Izglītība un zinātne
Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē diskutēs par sociālajiem medijiem
Aija Rozenšteine, 09.02.2010. 16:37
16. februārī plkst. 16:00 Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē (LU SZF), Rīgā, Lomonosova ielā 1A, Jesajas Berlina auditorijā notiks LU SZF Komunikācijas studiju nodaļas organizētā diskusija „Sociālie mediji: efektīvs komunikācijas līdzeklis vai bezjēdzīga laika nosišana”.
Lasi vēl...