Jau otro gadu pēc kārtas „Ādažu čipsi” zīmols ir izraisījis lielu interesi jauniešu vidū, kas apstiprina jauniešu zinātkāri un vēlēšanos klātienē iepazīt Latvijā ražojoša uzņēmuma ikdienu.
Turpina Kristīne Mālniece, Latfood mārketinga direktore: „Esam patīkami pagodināti par lielo interesentu skaitu un jauniešu motivāciju redzēt vietējā uzņēmuma darbu. Atzinīgi vērtējam „Jauniešu konsultācijas” iniciatīvu, jo tā ir neatsverama iespēja pašiem jauniešiem gan redzēt ražošanas procesu, gan arī apzināt savu profesionālo aicinājumu.
Šogad, ņemot vērā iepriekšējo gadu pieredzi un lielo pieprasījumu, esam noorganizējuši papildus vizītes uzņēmumā, lai maksimāli daudz interesentu varētu apmeklēt uzņēmumu un iepazīties ar tā darbību. Diemžēl Atvērto durvju nedēļas ietvaros, mēs nevaram atsaukties uz visiem interesentu pieteikumiem, tāpēc aicinām apmeklēt Uzturmācības klasi, kuras ietvaros var iepazīties ar uzņēmuma darbību, apskatīt ražotni un apgūt Uzturmācības klases programmu par sabalansēta uztura nozīmi ikdienā. ”
Projekta idejas autors un organizators, biedrības „Jauniešu konsultācijas” vadītājs Jānis Logins: „Esam priecīgi, ka uzņēmums Latfood arī šogad ir izlēmis atvērt durvis skolēniem un studentiem, jo vēl janvārī par iespēju apmeklēt tieši šo uzņēmumu interesējušies vairāku izglītības iestāžu pārstāvji. Latfood izsludinātās ekskursijas tika aizpildītas pirmās, kaut gan jauniešiem bija no kā izvēlēties – projektā ir iesaistījušies 14 vadošie pašmāju uzņēmumi un ārzemju firmu pārstāvniecības ar pasaules līmeņa zīmolu. „Ādažu čipsi” ražotājs jau otro gadu ir pieprasītāko uzņēmumu Top 3. Kopumā katru gadu saņemto pieteikumu skaits kļūst aizvien lielāks, kas nozīmē, ka projektam ir tendence augt un uzņemt apgriezienus. Pieteikumus iesniedz gan apmeklētāji no iepriekšējiem gadiem, gan jaunie, kas dzirdējuši pozitīvas atsauksmes.”
Atvēro durvju nedēļas ietvaros ikvienam interesentam tiek piedāvāta iespēja apmeklēt lokāla un starptautiska mēroga kompānijas ar mērķi iepazīt darba tirgus situāciju, ielūkoties profesiju darba vides aizkulisēs, klausīties uzņēmumu vadītāju veiksmes stāstos, kā arī uzzināt karjeras iespējas.
AS Latfood Uzturmācības klase tika izveidota pērnā gada maijā, un aizvadītajā gadā to apmeklēja vairāk nekā 3000 Latvijas iedzīvotāju. Vairāku izglītības iestāžu pasniedzēji ir norādījuši, ka Uzturmācības klase ir alternatīvs veids, kā jauniešiem stāstīt par uztura tēmu. Turklāt interesanti ir tas, ka jaunieši ārpus mācību telpu sienām ir atvērtāki saņemt šādu informāciju.
Uzturmācības klases apmeklējumi notiek katru pirmdienu, otrdienu un trešdienu pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikuma anketas atradīsiet www.cipsi.lv.
Par AS Latfood
AS Latfood ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā, ar aptuveni 40% lielu tirgus daļu. Uzņēmums Latfood dibināts 1993. gadā. Tās specializācija ir kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražošana. Uzņēmuma produkcija Latvijā galvenokārt tiek realizēta ar zīmolu Ādažu čipsi, bet eksporta valstīs ar zīmolu Taffel.. AS Latfood produkcija tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu. Vairāk informācijas par uzņēmumu: www.cipsi.lv vai www.twitter.com/Adazu_cipsi un draugiem.lv domubiedru grupā www.draugiem.lv/Adazu_cipsi.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
„Ādažu čipsi” viens no Top 3 populārākajiem uzņēmumiem jauniešu vidū
Maija Dulle, 16.02.2010. 14:10 | komentāri (5)
Kā liecina biedrības „Jauniešu konsultācijas” apkopotā informācija, „Ādažu čipsi” ražotājs Latfood ir viens no pieprasītākajiem uzņēmumiem, kuru biedrības rīkotās Atvērto durvju nedēļas ietvaros izvēlas apmeklēt jaunieši no visas Latvijas. Vizīšu mērķis ir iepazīties ar uzņēmuma darbības specifiku un iespējamo nākotnes profesiju ikdienu.