Svētdiena, 22.Decembris 2024. » Vārdadienas svin: Saulvedis;

Martā noskaidrosies klientu visaugstāk novērtētie uzņēmumi Latvijā

Unda Krieviņa, 18.02.2010. 14:45 | komentāri (1)

Martā jau sesto gadu notiks kampaņa "Uzslavē labu servisu!", kura šogad izceļas ar īpaši daudzveidīgu dalībnieku klāstu - šogad nolēmuši piedalīties 50 visdažādāko nozaru uzņēmumi, vairāk kā 900 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā, no finanšu jomas līdz augstskolām.

Kampaņā ir iesaistījušies uzņēmumi un iestādes, kuri īpaši rūpējas par saviem klientiem un interesējas par savu novērtējumu klientu acīs. Visaktīvāk dalību pieteikušas finanšu iestādes. Pirmo reizi piedalās arī izglītības iestādes - Latvijas Universitāte, Biznesa augstskola Turība un Banku augstskola, tādējādi apliecinot rūpes par saviem klientiem - studentiem un viņu vērtējumu. Kampaņā turpina piedalīties mazumtirdzniecības uzņēmumi, pakalpojumu sniedzēji un arī vairākas pašvaldības, jo, domājot par ilgtermiņa attīstību, nav būtiskāka rādītāja par klienta viedokli.

"Serviss ir kas vairāk par labu apkalpošanu, tā ir uzņēmuma sniegtā unikālā vērtība klientam, atbilde uz jautājumu, kāpēc klientam ir jāsadarbojas tieši ar šo uzņēmumu. Līdz ar to serviss ir gan uzņēmumu, gan pat valsts ekonomikas konkurētspējas pamats," saka Oksana Sivokobiļska, Swedbank valdes locekle un Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja. "Mūsdienās ikviena uzņēmuma uzdevums būtu no jauna izvērtēt savu servisa modeli, jo mainījusies apkārtējā vide un arī klientu vajadzības un prioritātes. Šīs kampaņas aktivitātes var palīdzēt uzņēmumiem gan saņemt atgriezenisko saiti par pašreizējo servisa līmeni, gan iegūt zināšanas servisa modeļa attīstībai, ļoti praktiskām un konkrētām darāmām lietām, kas sniedz reālu atdevi."

Kampaņas "Uzslavē labu servisu!" laikā visu marta mēnesi ikviens cilvēks tiek aicināts novērtēt un uzslavēt labo apkalpošanu mājaslapā www.labsserviss.lv, zvanot vai sūtot īsziņu 1188 vai arī uzrakstot savu uzslavu anketā pašā apkalpošanas vietā. Kampaņa jau vairākus gadus notiek sadarbībā ar "Swedbank", savukārt, pateicoties "Lattelecom" atbalstam, pirmo reizi notiks arī uzņēmumu vērtēšana piecu zvaigzņu skalā, lai uzņēmumos un sabiedrībā veidotos objektīvāks viedoklis par klientu apkalpošanas kvalitāti.

"Labs serviss, kvalitatīva un patīkama apkalpošana, laipni un smaidīgi darbinieki - tās ir saskarsmes nianses, kas svarīgas ikvienam. Lattelecom kā uzņēmumam, kura klientu skaits ir mērāms vairākos simtos tūkstošu, zelta vērtē ir ikviens klients - liels vai mazs. Tāpēc kā galveno stratēģisko mērķi tuvākajiem gadiem esam izvirzījuši - kļūt par Labāko klientu apkalpošanas uzņēmumu Latvijā", atbalstu kampaņai pamato Kerli Gabriloviča, Lattelecom Komercdirektore.

Pēc kampaņas noslēguma tiks apkopoti rezultāti un paziņoti desmit uzslavētākie uzņēmumi Latvijā - pa vienam no katras nozares (lielie tirdzniecības uzņēmumi/mazie tirdzniecības uzņēmumi, finanses, telekomunikācijas, tūrisms, restorāni/bāri/kafejnīcas, valsts iestādes, auto, skaistums un veselība, kurjerpakalpojumi, citi pakalpojumi).

Kampaņas mērķis ir celt klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā, iesaistot abas puses - uzņēmumu un klientu. Klientu apkalpošana un tās radītās emocijas ik dienu ietekmē katru cilvēku, tāpēc uzņēmumiem un to darbiniekiem ir būtiski patiesi rūpēties par saviem klientiem, tādējādi arī ceļot savu konkurētspēju. Taču apkalpošanas kultūru ietekmē arī pats klients, tāpēc svarīgi mācīties novērtēt saņemto uzmanību un izteikt uzslavu vārdos, jo labi vārdi turpinās vairot labos darbus.

Kampaņas galvenie partneri ir Swedbank, Lattelecom un Rīgas dome. Plašāka informācija par kampaņu redzama mājaslapā www.labsserviss.lv.

Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1188, LETA, DPD, ONE.lv, Triple Bounce, TVNET, Ininfo, B2Binfo.lv, CV-Online, JCDecaux, E3 projekts, Apex Media, Kapitāls, viesnīca Elefant un citi.

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV