Patlaban taksometru tirgus Jūrmalā faktiski sastāv no sešām kompānijām. Pie tam uzņēmumu piedāvāto pakalpojumu kvalitāte un maksa ir tāda, ka vairāk kā 70% pasūtījumus apkalpo privātie pārvadātāji.
Smile Taxi ir nolēmusi izmainīt šo situāciju nodrošināšot kūrorta iedzīvotājiem un viesiem drošu servisu par pieejamu cenu.
Iepriekšējā gadā patērētājiem piedāvātais fiksētais brauciens "Rīgas centrs – Jūrmala par 10Ls", ir nopelnījis klientu augsto pieprasījumu un atzinību. Lai varētu piedāvāt visu taksometra pakalpojumu kompleksu ātrāk un ērtāk, kompānija izvietoja Jūrmalā vairākas bāzes stacijas un reģistrēja SIA "Smile Taxi Jūrmala". Minētās darbības tika veiktas, lai teritoriāli paplašināt kvalitatīva un nedārga servisa sniegšanu.
"Mūsu veiktais pētījums Jūrmalā, ir atklājis interesantus faktus. Pasūtījumu pamatdaļu apkalpo "privātie izvadātāji", kas strādā savā labā, var teikt "pa melnām". Neskatoties uz šķietamām ērtībām un lētumu, šādam piedāvājumam ir trūkumi. Darba laiks ir atkarīgs no "izvadātāja" garastāvokļa un diennakts apkalpošana nav iespējama. Norēķināšanās veidi ir ierobežoti, netiek pieņemtas banku norēķinu kartes, nav klientu kartes. Brauciena cena nav fiksēta un var mainīties jebkurā brīdi. Automašīnu vadītāju darbu neviens nekontrolē. Nav GPS raidītāju, klientiem nav drošības garantijas.
Mēs redzam, ka kvalitatīva servisa standarti Jūrmala praktiski netiek izmantoti. Tādam populāram tūrisma centram tas nav pieņemami. Mēs esam nolēmusi kardināli mainīt šo situāciju. Esmu pārliecināts, ka mūsu „smaids” ieņems savu vietu pazīstamā kūrorta vizītkartē," komentēja Aleksejs Ignatjevs, Smile Taxi pārstāvis.
Par kompāniju
Smile Taxi - vienīgie dzeltenie taksometri Rīgā. 2009. gadā, Smile Taxi kļuva par pazīstamāko taksometru zīmolu kategorijā transports, pēc "Latvijas tūrisma zīmolu atpazīstamības" pētījuma datiem žurnālā Tūrisms. Kompānijas transporta kvalitatīvo darbu apstiprina "TAXI QUALITY" un "Tourist-friendly" zīmes. No dibināšanas brīža 2006. gadā decembrī kompānija izpildīja vairāk nekā miljons pasūtījumu un noslēdza vairāk nekā 100 līgumu ar uzņēmumiem.
Smile Taxi autoparks sastāv vairāk nekā no 70 automašīnām. Smile Taxi pazīstama kā novatoriska kompānija starp taksometru uzņēmumiem. Virzoties savā nozarē pa priekšu, kompānija pirmā attīstīja sekojošus jaunievedumus: POS terminālus norēķiniem ar kredītkartēm, apmaksas sistēmu ar SMS-Mobilly palīdzību, GPS sistēmu automašīnas vietas noteikšanas kontrolei (samazina taksometra gaidīšanas laiku un paaugstina pasažieru drošību), izvietoja LCD ekrānus pasažieriem, klientu kartes sistēmu (ļauj pastāvīgiem un korporatīviem klientiem noteikt taksometra izmantošanas limitu, online režīmā redzēt izmantoto braucienu un naudas balansa datus), pievienoja kalkulatoru smiletaxi.lv mājaslapā, lai varētu aprēķināt brauciena gala summu, tāpat piedāvāja iespēju pasūtīt taksometru internetā un uzziņu dienestā TAXI 8880, kā arī speciāli aprīkotus taksometrus bērniem. Šādas modernizācijas vēl joprojām trūkst 80% taksometru nozares pārstāvjiem.
Kompānija piedāvā plašu pakalpojumu klāstu: "Grupu pārvadājumi", "Divi Vadītāji", "Taksometrs-modinātājs", "Viesu sagaidīšana", "Korporatīvā apkalpošana", "SMS apmaksa Mobilly", "Smile Baby Taxi". Lai minētie pakalpojumi būtu pieejami visiem, ir speciāli noteikta budžeta cenas politika, ka arī atlaides patstāvīgiem klientiem.
Latvijā un pasaulē » Sadzīve
Jūrmalā uzsāk darbu "smaidīgais taksometrs"
Aleksejs Ignatjevs, 26.03.2010. 12:30
Taksometru uzņēmums Smile Taxi, ir atvēris savu pārstāvniecību Jūrmalā. Kūrorta pilsēta tiks izvietota papildus bāze SIA "Smile Taxi Jūrmala". Tas ļaus Jūrmalas iedzīvotājiem un viesiem saņemt ātrus, kvalitatīvus un nedārgus pakalpojumus no zināmas kompānijas.