„Izveidot nevainojamu reklāmu kopā ar pasaulslavenu zvaigzni mums ir ne tikai izaicinājums, bet arī iespēja pierādīt savu profesionalitāti starptautiskā līmenī. Priecājamies, ka uzņēmuma „Belvedere S.A.” par mārketingu atbildīgās personas izvēlējās tieši mūs un, patiesību sakot, žēl, ka Lietuvā spēkā esošo likumu dēļ šo mūsu darbu neredzēs mūsu valsts iedzīvotāji,” saka „VRS grupė” vadītājs Ringaudas Ručis (Ringaudas Ručys).
„Šobrīd „Sobieski” ir sestā populārākā degvīna preču zīme pasaulē. „Sobieski” reklāmas kampaņa Latvijā, kuras seja visā pasaulē ir slavenais aktieris Brūss Viliss, mudinās pircējus pievērst lielāku uzmanību produkta kvalitātei, nevis dizainam vai mārketinga trikiem. Arī pats Brūss Viliss ir pazīstams ar savām augstajām prasībām pret kvalitāti. Vienīgi ļoti žēl, ka Lietuvā spēkā esošo likumu dēļ nevaram izmantot Brūsa Vilisa seju reklāmas videoklipos pašā Lietuvā, tādēļ to varēs baudīt tikai Latvijas iedzīvotāji,” saka uzņēmuma „Vilniaus degtinė” mārketinga vadītājs Jozs Daunis (Juozas Daunys), atbildīgais par preču zīmes „Sobieski” popularizēšanu Baltijas valstīs.
Pēc viņa teiktā, pagājušajā gada pavasarī, parakstot līgumu par „Sobieski” degvīna reklamēšanu, Brūss Viliss apgalvojis, cik viņam ir svarīgi, ar kādu preču zīmi tiek saistīts viņa vārds. „„Sobieski” degvīns pārsteidz mani ar kvalitāti, autentiskumu un pieejamību,” presei paziņoja aktieris.
Šī reklāmas kampaņa mudinās atgriezties pie vienkāršiem un autentiskiem, vienlaicīgi augstākās kvalitātes alkoholiskajiem dzērieniem. Pēc ražotāju teiktā, tā atspoguļo pašreizējās tirgus tendences - patērētāji visā pasaulē arvien biežāk dod priekšroku tieši garšai, nevis stilam.
Aktieris Brūss Viliss, kurš ir slavens ar lomām filmās „Cietais rieksts”, „Lubene”, „Sestais prāts” un daudzās citās filmās, pērn kļuva par „Vilniaus degtinė” īpašnieka, Francijas koncerna „Belvedere S.A.”, akcionāru. Uzņēmums aktierim pārdevis 3,3 % akciju, un nu Brūss Viliss kļuvis par „Belvedere S.A.” piederošā „Sobieski” degvīna zīmola reklāmas seju Eiropā un Ķīnā.