Konferencē par aktuāliem mediju un kultūras jautājumiem referēs savas jomas augsta līmeņa speciālisti un eksperti Vācijā un Latvijā:
- profesors Klauss Pēters Nēbels - UMC (University of Management and Communications) viceprezidents; bijušais Beiersdorf un Tchibo komunikācijas vadītājs ( Vācija) – uzstāšanās temats „Mediji kā zīmoli un to raksturs” (Der Markencharakter von Medien);
- Hoenheimas Universitātes ordinētais profesors socioloģijā un empīriskajā sociālajā izpētē Eugens Buss (Vācija) aplūkos tematu „Vērtības un dialogs. Sabiedriskā doma –uzņēmumu un sabiedrības attiecību ass” ( Dialog und Werte. Die öffentliche Meinung als Scharnier zwischen Unternehmen und Öffentlichkeit);
- Hamburgas Mediju skolas izpilddirektore Insa Sjurts (Vācija) runās par tematu „Valdošo viedokļu varas mazināšana” (Verhinderung vorherrschender Meinungsmacht);
- reklāmas aģentūras “MOOZ!” radošā direktora Ērika Stendzenieka (Latvija) uzstāšanās temats būs „Cik cilvēku, tik mediju”;
- starptautisku kultūras un mākslas projektu producente, Latvijas Kultūras akadēmijas lektore Leonarda Ķestere (Latvija) aplūkos jautājumu "Kāda ir talantīga mākslas organizācijas komunikācijas politika?”
- raidījuma “Kas notiek Latvijā?” producentes Agneses Štrauses (Latvija) uzstāšanās temats – „Mediju skolas dibināšana Latvijā”.
Konferences galvenie mērķi ir apzināt pastāvošo situāciju mediju jomā un analizēt mediju nozīmi viedokļa veidošanā, mediju nozīmi tautsaimniecības attīstībā, apspriest reģionā pastāvošajai situācijai atbilstošas komunikācijas stratēģijas iespējamu izstrādi, kā arī pārrunāt aktualitātes un inovācijas mediju jomā. Konferences rīkotāji paredz, ka tās rezultātā tiks veicināta ilgtermiņa sadarbība starp Latvijas, Vācijas un nākotnē arī visa Baltijas jūras reģiona nozares speciālistiem, mediju kultūras veidošana, nozares informācijas aprites uzturēšana un koordinēšana, regulāra pieredzes apmaiņa un profesionālā pilnveidošanās mediju un kultūras menedžeriem.
Konferenci rīko Latvijas Kultūras akadēmijas un Hamburgas Mūzikas un teātra augstskolas īstenotās Kultūras un mediju menedžmenta maģistratūras studiju programmas absolventi ar Latvijas Kultūras akadēmijas atbalstu, atzīmējot studiju programmas 10. gadadienu.
Rīkotāji konferenci „Baltic Management Summit” iecerējuši rīkot arī nākamgad, izveidojot to par tradicionālu Baltijas jūras reģiona mediju un kultūras speciālistu viedokļu apmaiņas pasākumu.