2007. gada pavasarī reklāmas aģentūra “Euro RSCG Rīga” veica apjomīgu pētījumu Latvijā par cilvēku attieksmi pret mīlestību, erotiku un seksualitāti, analizējot šo jūtu nozīmību cilvēku vērtību sistēmā, meklējot neapmierinātās vajadzības, to ietekmi uz cilvēku izvēlēm, kā arī attieksmi pret seksu un erotiku komunikācijā (reklāma, medijos, utml.).
Šogad pētījums tika turpināts, lai noskaidrotu, kā ir mainījušies Latvijas iedzīvotāju paradumi un attieksmes pret seksu komunikācijā divu gadu laika un ekonomiskas lejupslīdes kontekstā.
Aicināti visi interesenti.
Latvijā un pasaulē » Izglītība un zinātne
Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē prezentēs pētījumu „Sekss un Latvijas iedzīvotāju identitāte šodien”
Aija Rozenšteine, 11.05.2010. 16:42
Otrdien, 18. maijā plkst.10.30 Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē, Rīgā, Lomonosova ielā 1A, 210. auditorijā reklāmas aģentūras “Euro RSCG Rīga” direktors Ģirts Ozoliņš komunikācijas studentiem prezentēs nesen veikto pētījumu “Sekss un Latvijas iedzīvotāju identitāte šodien”.
Lasi vēl...