Sociālo mediju preses relīze (social media release – SMR) ir daudzkārt iedarbīgāks līdzeklis nekā parastais preses paziņojums. Tās galvenās uz klientu orientētās priekšrocības ir:
* multimediāla satura radīšanas iespēja – teksts, audio, video, slaidu prezentācijas; šāda informācija ir konkurētspējīgāka, jo atbilst portālu kā mūsdienu būtiskāko mediju satura pasniegšanas iespējām;
* iespēju robežās – satura izvietošana datu nesējos internetā – YouTube, Vimeo, Slideshare, u.c., tādējādi palielinot apmeklējumu daudzumu;
* satura pasniegšana tā ērtākai atrašanai Google un citos meklētājos.SMR pēc tās publicēšanas internetā būs vienmēr;
* sociālo tīklu integrācija ar iespējām saturu ātri "padot tālāk" Twitter, Draugi runā, Facebook un citos tīklos;
* relīzes izplatības pirmo 24 stundu statistika – tas ir pietiekams apjoms, jo SMR pirmatnējās ietekmes izplatība ir īsa;
* mediju kontaktu saraksts un iespēja izveidot savu mediju kontaktu sarakstu;
* iespēja izsūtīt relīzi no sava e-pasta un iegūt lasīto e-pastu statistiku.
Visas šīs iespējas Latvijā jau tagad piedāvā BuzzPodium.lv. Papildu iespēja – korporatīvo un mārketinga ziņu telpas (Newsroom) radīšana un uzņēmuma profila veidošana.
Papildu informācijai par SMR izcelsmi te ir saite uz Todd Defren – ASV konsultāciju grupas Shift Communications vadītāja – blogu. Tieši viņš pirms vairākiem gadiem radīja SMR konceptu, kas ir kļuvis par galveno korporatīvo ziņu izplatības veidu ASV un kļūst arvien populārāks arī Eiropā.
"Ir pagājis gandrīz gadsimts kopš pirmās preses relīzes. Šajā laikā tā nav mainījusies un nav arī bijusi nepieciešamība. Pašlaik sociālie mediji kļūst par nopietnu viedokļu apmaiņas vidi. Veidam, kā uzņēmumi paziņo par saviem jaunumiem arī ir jāmainas. Tradicionāliem medijiem ir liela nozīme. Tomēr ikviens cilvēks kā komunikators iegūst arvien lielāku nozīmi informācijas cirkulācijā. Sociālo mediju relīze kā žanrs atbilst jaunajām nepieciešamībām. Kompāniju komunikācija iegūst jaunas izteiksmes iespējas."
Buzzpodium vadītājs Latvijā Māris Reliņš
BuzzPodium turpinās attīstību šādos virzienos:
* korporatīvo ziņu telpu padziļināts piedāvājums ar iespēju to pasūtīt kā ārpakalpojumu izvietošanai arī savā www lapā un widget iespēja;
* padziļināta integrācija sociālajos tīklos;
* jaunu tirgu apguve.
Austrumeiropā BuzzPodium ir unikāls un vēl nebijis risinājums, bet citās valstīs ir atrodami līdzīgi pakalpojumi, piemēram, Pressdoc Holandē Mynewsdesk Zviedrijā, Pitchengine ASV. Pēdējo radījis Brian Solis – viens no nozīmīgākajiem jaunā PR ideologiem pasaulē.
Par mums
Buzzpodium ir Latvijā tapusi sociālo mediju preses relīžu radīšanas un izplatīšanas vietne. Tas ir jauns rīks dialogam ar auditoriju. Buzzpodium attīstībā līdz šim investēti 70 tūkst. LVL.