Kopā divās pasākuma dienās ir patērēti 33 500 litru dažādu dzērienu, no tiem 24 000 litri alus. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu kopējais alus patēriņš pasākumā ir pieaudzis vidēji par 20%. Šāds pieaugums saistīts ar ļoti karsto laiku, kas bija abās festivāla dienās un lielāku kopējo festivāla apmeklētāju skaitu. Otrs populārākais dzēriens aiz alus bija Ulmaņlaiku kvass, kurš īpaši bija pieprasīts festivāla otrajā dienā.
Festivāla viesiem bija iespējams iegādāties gan Cēsu Premium, gan Cēsu Nefiltrēto alu. Cēsu Nefiltrētais alus tā nepārtrauktā rūgšanas procesa un līdz ar to īsā realizācijas laika dēļ nav iegādājams veikalos, bet pieejams tikai izbraukuma tirdzniecībā lielākajos Latvijas izklaides pasākumos.
Pludmales zonā iecienītākie dzērieni bija sidrs Fizz un alus kokteilis Beershake. Šo dzērienu patēriņš dubultojās naktī uz sestdienu, kad tieši pludmales zonā esošajā Beershake teltī sākās rosīga nakts dzīve ar dejām un konkursiem.
Festivāla apmeklētāji aktīvi izmantoja arī fotografēšanās iespējas, ko nodrošināja Cēsu alus - šonedēļ katram būs iespēja bez maksas ielādēt fotogrāfijas no mājaslapas: www.cesualus.lv
Skatuvju aizkulisēs iecienītākais alus bija Cēsu Premium un Cēsu alus pārstāvētais alus zīmols Heineken. Ārvalstu mūziķi augstu novērtēja arī dabīgi raudzēta Ulmaņlaiku kvasa kvalitāti. Kopumā aizkulisēs tika izdzerts pustūkstotis skārdeņu Cēsu Premium.
"Alus patēriņa pieaugums festivālā ir likumsakarīgs, jo tik karstā laikā bez ūdens tieši alus, kvass un alus kokteiļi ir lieliski slāpju veldzētāji. Īpašs prieks, ka saņēmām ļoti slavinošas atsauksmes par augstvērtīgu alus kvalitāti no ārvalstu viesiem - gan festivāla apmeklētājiem, gan mūziķiem. Jaunie britu mākslinieki Stornoway pat izvēlējās malkot Cēsu Premium uz skatuves dziesmu starplaikos," stāsta AS "Cēsu alus" pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers.
Kā informē festivāla organizatori, piektdien Positivus apmeklēja 17 tūkstoši cilvēku, sestdien - 18 tūkstoši. Kopējais apmeklētāju skaits šogad audzis vidēji par 30%.