Par semināra galveno mērķi organizatori kompānija „Republic Performance" un augstskola RISEBA uzskata motivāciju apmeklētājus pārvarēt šaubas un bailes un iesaistīties pārrunās pat tajos gadījumos, kad no pirmā acu uzmetiena šķiet, ka otra pārrunās iesaistītā puse to nemaz nevēlas.
„Rietumu pasaulē nav pieņemts akceptēt pašu pirmo piedāvājumu, kas izskan pārrunu laikā," skaidro semināra programmas autors un pasākuma vadītājs Nikita Kellermans. „Arī pie mums uzņēmēji lēnām sāk saprast, ka, neiesaistoties pārrunās par labākiem nosacījumiem, viņi zaudē savā konkurētspējīgā priekšrocībā. Visticamāk tas ir smags padomju laika mantojums – apziņa, ka kaulēties ir kauns, kuru noteikti ir jāmaina."
Semināru apmeklēja vadošie menedžeri no tādiem uzņēmumiem kā „DHL Latvia", „Swedbank", Valsts nekustamie īpašumi, „Vidzemes maiznīca" un daudziem citiem.
*Atsevišķi padomi no notikušā semināra „Biznesa pārrunu meistarklase" ir pieejami šī e-pasta pielikumā.
Par semināra vadītāju
Nikita Kellermans ir Latvijā dzimis pārdošanas eksperts un kompānijas Republic Performance vadītājs. Specializējas „business-to-business" pārdošanas pakalpojumu sniegšanā un lietišķo pārrunu vadīšanā. Kellermana veidotus un vadītus seminārus par pārdošanas jautājumiem kopš 2009. gada ir apmeklējuši vairāk nekā 1500 Latvijas un ārzemju kompāniju pārstāvju. Vairāk informācijas www.nikita.lv.
Par semināra organizatoriem
SIA Republic Performance ir Latvijas kompānija, kas kopš 2008.gada nodarbojas ar mārketinga un pārdošanas stratēģiju izstrādi. sniedz tādus pakalpojumus kā mērķauditorijas analizēšana, konkurētspējīgās priekšrocības noteikšana, pārrunu veikšana, prezentāciju izstrāde un vadīšana, distribūcijas kanālu noteikšana u.c. Klientu vidū tādi uzņēmumi kā Maximus Capital Markets, RBSSkals, Baltkom, Double Coffee, Dominante Park, Randoms, Aroma Art, Sirowa Rīga, Digital Mind u.c. Vairāk informācijas www.republic-performance.com.