Publikācijas autors Armins, norādot, ka pie Latvijas paviljona laimes identitātes strādājis Latvijas dizaina uzņēmums "Asketic", raksta: "Neesmu vēja tunelī spēris savu kāju, taču tā identitāte ir pietiekama, lai radītu mani laimīgu."
Viņš Latvijas paviljona dizainā saskata "stipru, vibrējošu enerģiju", kas padara to gana izklaidējošu.
"Kauns, ka šis dizains paredzēts tikai sešu mēnešu projektam, bet ne iespaidīgākam un ilgstošākam projektam," atzinīgi vērtējot Latvijas paviljona dizainu, rezumē raksta autors.
Grafiskās identitātes autors Latvijas dizaina uzņēmums „Asketic" priecājas, ka Latvijas tēls ir pamanīts un spējis raisīt cilvēkos pozitīvas un patīkamas asociācijas par mūsu zemi.
„Paldies arī cilvēkiem, kas uzticējas un nenobijās no netradicionālāka vizuālā risinājuma un paskatījās uz Latviju ar citādāku skatījumu."
Šāda starptautiskā atzinība pasaules dizaina vidē apliecina, ka Latvijas paviljons EXPO pārliecinoši reprezentē Latvijas valsti, radot spilgtu, spēcīgu un oriģinālu priekšstatu par Latviju, tās uzņēmumiem un cilvēkiem, uzskatāmi demonstrējot Latvijas potenciālu un izaugsmes iespējas vispasaules mērogā.
"Brand New" ir grafiskā dizaina portāla "UnderConsideration" populāra sadaļa.
http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/manufacturing_happiness.php
Aerodium - visātrāk augošais vertikālā vēja tuneļa uzņēmums pasaulē. Dibināts 2004. gadā, 2009. gada pavasarī pārņēmis mātes kompāniju Kanādā. Pateicoties inovatīvai biznesa pieejai, piedāvā savus pakalpojumus visā pasaulē. Šogad Aerodium ir īpaši lepns par dalību Pasaules EXPO izstādē Ķīnā, kur Latvijas paviljonā būs iespēja parādīt pasaulei mūsu valsts inovatīvo pieeju un popularizēt biznesa iespējas.