Šoreiz viņa briljanta „case study", kurā viņš dalīsies un, kas efektīvi kalpo par piemēru jebkurai interneta kampaņas pareizai plānošanai un norisei būs raugoties no vienas politiskās partijas veiksmes stāsta prizmas. Mihkel projekti aptver banku, apdrošināšanas, telekomunikāciju, pārtikas un būvniecības nozares, kā arī valsts sektoru.
Semināra dalībnieki varēs piedalīties gan diskusijās, gan ieklausīties citos nozares ekspertos, tādos kā Rando Rannus - (CEO, viens no smartAD dibinātājiem /Igaunija), Jānis Polis ("MediaSCOPE" digitālās izpētes un attīstības vadītājs; Mārcis Miķelsons (digitālās aģentūras "Cube" radošais direktors /Latvija) un noslēgumā Dainius Blynas ("Publicum Media" digitālo risinājumu departamenta vadītajs /Lietuva).
Lai tiktos 25.augustā, Slokas ielā 52d jebkurš interesents var iegūt sīkāku informāciju un pieteikties smartAD mājas lapā.