Svētdiena, 17.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Uga, Hugo, Uģis;

Radio vismaz reizi nedēļā klausās vidēji 83 % Latvijas iedzīvotāju

Laura Vendele, 02.09.2010. 11:54

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi jaunākos regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio rezultātus par 2010. gada vasaras periodu.
Radio vismaz reizi nedēļā klausās vidēji 83 % Latvijas iedzīvotāju

Radio klausīšanās Latvijā

Saskaņā ar jaunākajiem pētījuma rezultātiem 2010. gada vasarā radio vismaz reizi nedēļā ir klausījušies vidēji 83 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Savukārt, vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 63 % respondentu aptaujātajā vecuma grupā.

TNS Latvia vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka 2010.gada vasaras pētījuma periodā statistiski nenozīmīgi, tomēr nedaudz pieaudzis viena radioklausītāja radio klausīšanās laiks vidēji dienā. TNS Latvia regulārā radio auditorijas pētījuma vasaras perioda rezultāti liecina, ka viens radioklausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 284 minūtes jeb 4 stundas un 44 minūtes, kas ir tikai par 2 minūtēm vairāk nekā 2010. gada pavasara pētījuma periodā.

Jaunākie pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijā kopumā 2010. gada vasarā ir notikušas nelielas izmaiņas trīs visklausītāko radiostaciju sarakstā. Šajā pētījuma periodā visklausītākās radiostacijas ir nacionālās apraides radiostacijas Latvijas Radio 2 (25 %) un Latvijas Radio 1 (10 %), bet trešā vietā ierindojusies Rīgā un atsevišķos Latvijas reģionos raidošā radiostacija Radio Skonto (7 %).

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia radio auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Vasara 2010 veica laika periodā no 2010. gada 17. maija līdz 2010. gada 8. augustam. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 2237 respondenti – pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV