Svētdiena, 17.Novembris 2024. » Vārdadienas svin: Uga, Hugo, Uģis;

Pirmo reizi tiks noskaidrots labākais klientu apkalpošanas speciālists – „Klientu servisa lepnums 2010"

Unda Krieviņa, 22.09.2010. 09:18

Pirmo reizi notiks konkurss klientu servisa darbiniekiem - „Klientu Servisa Lepnums 2010", ko rīko LabsServiss.lv. Individuālajā konkursā aicināti piedalīties dažādu nozaru klientu apkalpošanas speciālisti. Pieteikums konkursam iesniedzams līdz šī gada 6.oktobrim.
Pirmo reizi tiks noskaidrots labākais klientu apkalpošanas speciālists – „Klientu servisa lepnums 2010"

Ar tematisku diskusiju par klientu servisa jautājumiem šodien tika atklāta LabsServiss.lv izglītojošā sezona klientu apkalpošanas jomā. Diskusijā piedalījās vadošo uzņēmumu eksperti no Swedbank, Lattelecom, Tallink Hotels, Drogas, Balta Apdrošināšana, Starptautiskā lidosta „Rīga", kā arī pārstāvis no Latvijas Darba devēju konfederācijas. Kā viens no būtiskākajiem jautājumiem, par ko diskutēja eksperti, bija klientu servisa darbinieku piederības sajūtas veidošana savam uzņēmumam. Eksperti atzina, ka klientu servisa darbiniekam ir jāspēj strādāt ne tikai pēc pieņemtajiem standartiem, bet jāprot tie piemērot konkrētam klientam un situācijai. Kā atzina Elīna Egle no LDDK, klientu serviss Latvijā ir vērtējams kā vidējs un vēl ir daudz jādomā par izcilību tieši attieksmē. E.Egle atzina, ka izcilība klientu servisā ir būtisks priekšnosacījums, lai uzņēmums varētu būt konkurētspējīgs Latvijas nelielā tirgus apstākļos.

„72% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka klientu apkalpošanas līmenis Latvijā ir zemāks nekā Eiropā," ar aptaujas rezultātiem dalās Labs Serviss Latvija vadītāja Unda Krieviņa. „Diemžēl, atsevišķu uzņēmumu izcilā paraugstunda nav spējusi pacelt šo vērtējuma latiņu pārāk augstu un rezultāti nav iepriecinoši. Tomēr mēs esam pārliecināti, ka klientu serviss joprojām ieņem ļoti būtisku lomu sekmīgā uzņēmuma pastāvēšanā un ir neatņemams instruments tā reputācijas veidošanā. Un tādēļ mēs aicinām atklāt spožākos darbiniekus un kādam no viņiem kļūt par pirmo „Klientu servisa lepnumu"! Konkurss paredzēts kā individuāla sacensība, bet tajā pamudinājumu startēt aicinām izteikt arī kolēģus un vadītājus."

Konkurss norisināsies trīs kārtās. Tā mērķis ir celt klientu apkalpošanas speciālistu prestižu sabiedrībā, kā arī veicināt klientu servisa kvalitātes celšanu Latvijas uzņēmumos kopumā. Piedalīties var jebkurš klientu apkalpošanas jomas darbinieks, aizpildot anketu ar uzdevumu mājas lapā www.labsserviss.lv līdz 6.oktobrim. Lielais konkursa fināls norisināsies konferences „Laba Servisa Dienas X" ietvaros šī gada 27.oktobrī.

Plašāk par minētajiem pasākumiem var uzzināt www.labsserviss.lv!

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV