Par Vīķi-Freibergu balsojuši 13% aptaujāto. Vislielāko atzinību izteica tieši jaunā paaudze - skolēni un studenti, kā arī bezdarbnieki. Vairāk nekā citos novados Vīķi-Freibergu atbalstīja Latgales iedzīvotāji, informēja sabiedrisko attiecību speciāliste Māra Vētra.
Otro vietu sabiedrības vērtējumā ieguva pazīstamā aktrise Agnese Zeltiņa, bet trešo vietu - dziedātāja Laima Vaikule. Viņām seko tādas sabiedrībā pazīstamas personas kā modes dizainers Dāvids, dziedātāja Elīna Fūrmane, TV dīva Baiba Sipeniece-Gavare, modes māksliniece Elita Patmalniece, Latvijas prezidents Valdis Zatlers, dziedātājs Mārtiņš Freimanis, dziedātāja Marija Naumova, TV seja Dagmāra Legante, dziedātāji Lauris Reiniks un Renārs Kaupers.
Aptaujātie savās atbildēs minējuši arī Ingrīdu Ūdri, Aivaru Lembergu, Ainu Poišu, Šeilu, Māri Gaili, Raimondu Paulu, Janu Duļevsku, Ievu Bondari, Ilvu Liepiņu, Aigaru Kalvīti, Maiju Silovu, Rēziju Kalniņu, Natāliju Jansoni, Lindu Lezdiņu, Gundegu Skudriņu, Keitu un Ivetu Feldmani.
Jautājums par Latvijas stilīgāko personu 2007.gadā tika uzdots aptaujā, kurā tika pētīts sabiedrības viedoklis par Latvijas modes industriju.
Aptaujas rezultāti liecina, ka vislielākā sabiedrības daļa, ja vien modes industrijas produkcijai būtu vienāds cenu līmenis, dotu priekšroku spilgtākajiem ārzemju zīmoliem. Gandrīz divas reizes mazāka iedzīvotāju daļa izvēlētos Latvijas pazīstamo zīmolu produkciju vai Latvijas modes dizaineru tērpus.
Tāpat tika noskaidrots, kādēļ sabiedrība atturas iegādāties Latvijas modes dizaineru tērpus. Vispopulārākā atbilde norādīja, ka ērtāk un labāk ir iegādāties veikalos pieejamās preces. Citas tikpat populāras atbildes liecināja, ka Latvijas modes dizaineru tērpi šķiet dārgi, turklāt sabiedrībai trūkst informācijas, kur tos var iegādāties.
Sabiedrības pētījumu pēc tirdzniecības centra "Domina Shopping" pasūtījuma veica tirgus un sociālo pētījumu aģentūra "GFK Custom Research Baltic", aptaujājot 1002 iedzīvotājus visā Latvijā vecuma grupā no 18 līdz 60 un vairāk gadiem.