„Mēs uzskatām, ka kampaņa izdevās," saka biedrības „homo ecos:" izpilddirektore Sanita Rībena, „cilvēki dalījās savās zināšanās, izteica atbalstu „zaļām" iniciatīvām, ieguva jaunu pieredzi un draugus. „Zaļais dzīvesveids" nav abstrakts skaņu sakopojums, tās ir konkrētas ikdienas izvēles, ko katrs no mums var izvēlēties vai neizvēlēties veikt. Kampaņas dalībnieki izvēlējās braukt ar velosipēdu, mainīties ar drēbēm, lietām un grāmatām, izteikt atbalstu PET pudeļu depozītam, stādīt mežu, uzkopt savu apkārtni, gatavot veselīgas maltītes un darīt vēl daudz citu, tik pat konkrētu lietu. CO2 izmešu pieaugums nav abstrakcija, tas ir process, ko varam ietekmēt, izdarot savas ikdiena izvēles."
Daži kampaņas skaitļi
Kampaņas laikā visā pasaulē notika vairāk kā 6000 pasākumu, savukārt Latvijā – vairāk kā 40 dažādu pasākumu. Pasākumos Latvijā piedalījās vairāk kā 1000 cilvēku.
Kampaņu Latvijā atklāja simboliska 10/10/10 izveidošana Doma laukumā 10. oktobrī plkst. 10.10 no rīta. Ciparus veidoja vairāk kā 100 cilvēku kopā ar saviem velosipēdiem.
„Garnier" sadarbībā ar vides organizāciju „Projekts Pēdas" un 50 talciniekiem Grāpju pussalas sakopšanas talkā 2 stundu laikā attīrīja teritoriju no 3 kubikmetriem PET pudeļu un 850kg citu atkritumu.
„Green Mood" un „homo ecos:" parakstu vākšanas akcijā PET pudeļu depozīta sistēmas izveidošanas atbalstam t/c „Dominā" 2 stundu laikā tika savākti gandrīz 500 paraksti.
14 Juglas vidusskolas skolēni un skolotāji Garkalnes mežos iestādīja 3000 kokus.
„Rimi" saviem pircējiem uzdāvināja 30 000 auduma maisiņus, savukārt „Latvijas Zaļais punkts" savāca 7 lielos 150l plastmasas maisus, pilnus ar mazajiem, lietotajiem plastmasas maisiņiem.
Par kampaņu
Kampaņas „10/10/10 – vispasaules zaļo darbu diena" mērķis bija pievērst sabiedrības uzmanību CO2 izmešu radītajam kaitējumam un klimata pārmaiņām. Šajā dienā Eiropā, Āfrikā, Amerikā un Austrālijā dažādas organizācijas, uzņēmumi un domubiedru grupas darīs dažādus „zaļos" darbus, izaicinot gan sevi, gan pārējos pēc iespējas „zaļāk" dzīvot arī ikdienā. Latvijā kampaņu koordinē biedrība „homo ecos:", to atbalsta „Sorosa fonds Latvija", „Statoil Latvija", „Latvijas Valsts meži" un „Green Mood" un citi „homo ecos:" sadarbības partneri.
Kampaņa tika rīkota 10 nedēļas pirms ANO Meksikas konferences, kurā valstu līderi vēlreiz diskutēs par turpmāko stratēģiju klimata pārmaiņu samazināšanai. Kampaņas galvenā doma ir aicināt katru pasaules iedzīvotāju sākt rīkoties, lai uzlabotu situāciju. Tieši mūsu ikdienas paradumi ir veids, kā mēs paši varam pasauli padarīt par labāku vai sliktāku vietu, kur dzīvot.
Par biedrību „homo ecos:"
Biedrības „homo ecos:" mērķis ir radīt sociālu kustību, kuras dalībnieki ne vien emocionāli atbalsta videi draudzīgas idejas, bet arī praktizē dzīvesveidu/darbību, kas nenodara kaitējumu videi un cilvēkam.