„Sky&More" veiktajā aptaujā noskaidrots, ka 67% patērētāju zemnieku tirdziņus apmeklē, jo tur var iegādāties tādus produktus, kas nav pieejami lielveikalos. Turklāt 43% tirdziņu apmeklētāju būtiska šķiet iespēja aci pret aci komunicēt ar pašu ražotāju un audzētāju, tādējādi gūstot pārliecību par produktu kvalitatīvajām īpašībām. 22% aptaujāto īpaši svarīga šķiet iespēja pašiem ražotājiem uzdot jautājumus par produkta gatavošanā izmantotajām sastāvdaļām. Taču vienlaikus 71% aptaujāto pircēju arī norādījuši, ka zemnieku tirdziņu darba laiks ne vienmēr ļauj tos apmeklēt tad, kad ir tāda vēlēšanās vai nepieciešamība.
„Kā liecina mūsu veiktā aptauja, 42% patērētāju Slow Food tirdziņu ienākšana Latvijā mudinājusi biežāk izvēlēties veselīgāku pārtiku un vairāk produkcijas iegādāties no zemniekiem. Reaģējot uz patērētāju lielo pieprasījumu un vēlēšanos aizvien biežāk iegādāties mūsu pašu zemnieku bioloģiski audzēto produkciju, sākot ar šo nedēļu, sniegsim iespēju zemnieku tirdziņus apmeklēt trīs dienas nedēļā," skaidro i/c „Sky&More" vadītājs Rihards Rubenis.
Pie „Sky&More" izvietotajos koka namiņos lauku labumus visdažādākajām gaumēm piedāvās 20 zemnieku no visas Latvijas. Slow Food tirdziņā pieejama liela Latvijas zemnieku saimniecībās audzētās un ražotās pārtikas produkcijas daudzveidība – vistu, pīļu un paipalu olas, svaiga un kūpināta gaļa (jēra, brieža, cūkas un putnu gaļa), kūpinātas zivis, mājās cepta maize, smalkmaizītes un citi konditorejas izstrādājumi, mājas konservējumi, augļi, dārzeņi, garšaugi, sēnes, dažādi piena produkti, tostarp siers un mājas saldējums, kā arī daudzi citi augstvērtīgi, ekoloģiski un visnotaļ gardi produkti. Tirdziņā ir iespēja iegādāties arī vilnas dziju, aitādas un koka izstrādājumus, kuri ir Latvijas zemnieku un amatnieku darināti.
„Sky&More" veiktajā pētījumā arī atklājies, ka 40% dalībnieku, iegādājoties pārtikas produktus, mēdz aplūkot etiķetes un izvēlēties produktus, kur E vielu un ķīmisko uzlabotāju būtu pievienots iespējami mazāk, tomēr gandrīz tikpat aptaujāto atklāj, ka ir aizdomājušies par pārtikas produktu sastāvu, taču uzskata, ka mūsdienās nav iespējams iegādāties ēdamlietas bez mākslīgiem uzlabotājiem. Savukārt daļa aptaujāto pircēju neslēpj, ka produktu sastāvs viņus neuztrauc un speciāli etiķetes netiek pētītas. Toties visi tie pētījuma dalībnieki, kuru ģimenē ir viens vai vairāki bērni, norādījuši, ka bērniņa ienākšana ģimenē ēdiena izvēli un ēšanas paradumus ietekmējusi par labu zemnieku audzētajai produkcijai.