"Laneks" autoservisos autovadītājiem rindā jāgaida vidēji divas līdz trīs stundas, savukārt "Gros auto" servisā Rīgā, Zemzaru ielā, uz riepu maiņu pierakstīties iespējams, ātrākais, svētdien.
"Var braukt, arī iepriekš nepierakstoties, tad var nomainīt ārpus kārtas, ja kāds nav atbraucis," sacīja autoservisa darbinieks.
Savukārt "Freibi" autoservisā Rīgā, Viskaļu ielā, uz riepu maiņu iespējams pierakstīties vien nākamās nedēļas ceturtdienā.
"Acīmredzot autovadītāji mācās no iepriekšējos gados pieļautajām kļūdām un par riepu nomaiņu sāk domāt pirms pirmā sniega uzkrišanas," skaidroja autoservisā. "Šobrīd ir arī pēdējais laiks, jo naktī gaisa temperatūra pamazām tuvojas nullei, līdz ar to pirmā ledus kārtiņa var parādīties kuru katru brīdi."
Kā ziņots, laika posmā no 1.decembra līdz 1.martam visiem automobiļiem un autobusiem, kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 tonnas, kā arī to piekabēm jābūt aprīkotām ar riepām, kas paredzētas braukšanai ziemas apstākļos, savukārt laikposmā no 1.maija līdz 1.oktobrim aizliegts izmantot ziemas riepas ar radzēm.
Riepu ražošanas industrija pēdējo gadu laikā ir attīstījusies ļoti strauji, tāpēc autovadītājiem ir svarīgi plašajā ziemas riepu piedāvājumā izvēlēties atbilstošākās, skaidroja drošas braukšanas skolas "Auto akadēmija" direktors Atis Jansons.
"Maldīgi ir uzskatīt, ka labākās riepas ir tās, kuras vairāk maksā," sacīja Jansons. "Diez vai Latvijā kādam būs vajadzīgas Vācijas autobāņiem domātās riepas ar ātruma indeksu virs 200 kilometriem stundā, turklāt riepas ar apaļām malām līkumos sliktāk turēsies uz slidena ceļa, palielinot iespēju izslīdēt."
Tāpat svarīgi pievērst uzmanību riepu protektora dziļumam - ja vasaras riepām atļautais minimālais protektora dziļums ir 1,6 milimetri, ziemas riepu protektora dziļums nedrīkst būt mazāks par četriem milimetriem.