"Var teikt, ka cenas "Rimi" veikalos kļuvušas par 1% zemākas. Tā noteikti ir lieliska ziņa miljons cilvēkiem, kas ik nedēļu novērtē "Rimi" veikalu augsto kvalitāti un izdevīgās cenas", saka "Rimi" Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Lai saņemtu lojalitātes karti un sāktu to lietot, pircējam ir jāaizpilda un jāiesniedz kasierim pieteikuma anketa. Turklāt pirmos divus mēnešus pircēji karti savā īpašumā varēs iegūt bez maksas.
"Rimi" klientu kartes īpašnieku galvenās priekšrocības būs īpašie produktu piedāvājumi un atlaides, iespēja uzkrāt "Rimi" naudu kartes uzkrājuma kontā 1% apmērā no kopējās pirkuma summas un atprečot līdz pat 99% no uzkrātās summas, veicot kārtējo pirkumu. Uzkrātā "Rimi" nauda būs derīga vienu gadu. Par īpašajiem preču piedāvājumiem būs iespēja uzzināt gan uz vietas veikalā, gan "Rimi" klientu avīzē un "Rimi" mājas lapā.
Pirkuma čekā tiks atspoguļota pilna informācija – cik nopelnīta "Mans Rimi" nauda par konkrēto pirkumu, cik atprečota un kāds ir kopējais "Rimi" naudas uzkrājums. Tāpat pircēji varēs izsekot līdzi piešķirto atlaižu apjomam, kas ir ticis piešķirts, pērkot īpašos produktu piedāvājumus ar klienta karti "Mans Rimi". Par "Rimi" naudu nevarēs iegādāties alkoholiskos dzērienus un trešo pušu pakalpojumus, piemēram, tālruņu priekšapmaksas kartes.
"Rimi Lietuva" klientu lojalitātes karti ieviesa pagājušā gada septembrī, un tā jau uzrādījusi necerēti labu sniegumu, kas pierāda, ka klienti to ir novērtējuši ļoti atzinīgi. Nākotnē "Rimi" klientu kartes īpašnieki šo karti varēs izmantot, iepērkoties "Rimi" visās Baltijas valstīs.
Sīkāku informāciju par klientu karti var iegūt "Rimi" veikalos, kā arī zvanot Rimi klientu apkalpošanas centram pa bezmaksas tālruni 80000180.