Kampaņas „Uzslavē labu servisu!" laikā visa sabiedrība tiek aicināta pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā un uzslavēt labu servisu. Šogad kampaņā piedalās uzņēmumi no visas Latvijas – uzslavas un atsauksmes no saviem klientiem marta mēnesī gaidīs vairāk kā 120 uzņēmumi ar kopējo apkalpošanas vietu skaitu 1200.
Kampaņā piedalās bankas, veikali, viesnīcas, ēdināšanas, apdrošināšanas uzņēmumi, valsts un pašvaldību iestādes, augstskolas un daudzu citu nozaru pārstāvji. Intereses pieaugums par kampaņu kopumā liecina, ka uzņēmumiem Latvijā arvien vairāk rūp savu klientu novērtējums un sniegtā klientu servisa kvalitāte.
"Laba servisa mēnesis ir lieliska iespēja uzņēmumiem aktivizēt klientu apkalpošanas jautājumu darbinieku dienas kārtībā – skatīties, ko var darīt citādāk, labāk un efektīvāk. Tā ir arī iespēja saņemt atgriezenisko saiti no klientiem – uzmundrinošus vārdus un smaidus, kas ikdienā tik ļoti nepieciešami. Bet mērķis ir viens – pilnveidoties un neapstāties pie sasniegtā, jo vienmēr var darīt labāk! Mēs Latvijā bieži vien pataupām labu vārdu otram – nodomājam, bet nepasakām. Tāpēc Laba servisa mēnesis ir lieliska iespēja dalīties ar labo un iedvesmot vienam otru", saka Gunārs Caune, Swedbank Operāciju izcilības eksperts.
Uzņēmumi, kas piedalās kampaņā, savās klientu apkalpošanas vietās izvieto aicinājumus novērtēt un uzslavēt saņemto labo apkalpošanu. Uzslavēt var arī zvanot vai sūtot bezmaksas īsziņu 1188, vērtējot uzņēmumus mājaslapā www.labsserviss.lv.
„Paslavējot uzņēmumu, kas Tevi labi apkalpojis, Tu motivē to strādāt vēl labāk, tādējādi mēs visi kopā ceļam labas apkalpošanas līmeni visā Latvijā. Lattelecom ik dienas aktīvi strādā, lai kļūtu par labāko klientu apkalpošanas uzņēmumu Latvijā, taču martā, Laba servisa mēneša ietvaros savu darbinieku vidū veiksim vēl dažādas interesantas papildus aktivitātes, lai uzsvērtu klientu servisa nozīmi, piemēram, aicināsim tos cilvēkus, kas strādā birojā, "ēnot" kolēģus, kas tieši iesaistīti klientu apkalpošanā, tādējādi gan paplašinot savu pieredzi, gan arī saprotot, ko patiešām vēlas klients," skaidro Lattelecom komercdirektore Kerli Gabriloviča
Visu marta mēnesi kampaņas dalībnieku sniegto klientu servisa profesionālo izvērtējumu veiks arī sociālo un mediju pētījumu aģentūra "TNS Latvia", novērtējot to ar "Noslēpumainā klienta" pētījuma palīdzību. Kampaņas noslēgumā tiks apkopotas uzslavas un TNS vērtējums un 8.aprīlī tiks paziņoti uzslavētākie uzņēmumi Latvijā.
Kampaņa notiek sadarbībā ar Swedbank, Lattelecom un Rīgas domi, kampaņas lieldraugi ir Tallink Hotel, Draugiem.lv un Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera.
Kampaņu atbalsta: TNS Latvija, Dardedze hologrāfija, 1188; TVNet, TNS Latvia; Apollo; LETA; Triple Bounce; Kapitāls; DPD; B2Binfo; Novonews; CVOnline; Pixelbox, MarketMedia, Rietumu Radio.