Reflektantu informatīvā kampaņa "Augstskolu anatomija" ir tradicionāls LSA projekts jauniešiem, kas plāno uzsākt vai turpināt savas studiju gaitas. Laikā, kad vidusskolēni gatavojas eksāmeniem, bet augstskolas – jauno studentu uzņemšanai, kampaņa ir topošo studentu iespēja iegūt objektīvu informāciju par studiju iespējam un ar studiju dzīvi saistītajiem jautājumiem no pašu studentu puse.
Ar mērķi atjaunot tradīciju LSA dalībai izstādē „Skola" un uzsākt pirmo posmu skolēnu informēšanā par kampaņas iespējām, no 3.līdz 6.martam Ķīpsalas hallē skolēnus sagaidīs 12 studenti - konsultanti.
„Kampaņas konsultanti jau uz vietas būs gatavi sniegt gan informatīvu palīdzību, gan draudzīgus padomus jautājumos, kurus topošais students uzreiz nevar atbildēt, turklāt augstskolu reklamēšanās saturs mēdz būt maldinošs. Šajā gadījumā kampaņa ar savu uzdevumu izstādei piešķirs papildus kvalitātes zīmi," projekta misiju skaidro projekta „Augstskolu anatomija" vadītāja Jurita Krūma.
No 3.marta līdz 1.septmbrim, kas uzņemšana lielākajā daļā augstskolu jau būs noslēgusies, topošajiem studentiem būs pieejams gan telefoniskās, gan e-vides konsultācijas. Konsultantu nepieciešamo kvalifikāciju nodrošina Izglītības un zinātnes ministrija (IZM), Valsts Izglītības attīstības aģentūra un LSA. Kampaņas norisei atbalstu sniegusi Swedbank, portāls Prakse.lv un skolvadības sistēma E-klase.
„Pašlaik, lai uzrunātu jauniešus, arīdzan jābūt tikpat aktīviem, kādi ir viņi paši, tādēļ kampaņa no LSA mītnes ceļos pa visu Latviju. Projektam tas ir jauninājums, kuru sadarbībā ar „Iespējamā misija" līderiem un reģionālo augstskolu studentiem centīsimies īstenos," – tā J.Krūma.
LSA dalību izstādē atbalsta Swedbank, Ervitex, I-Deal.
Papildu informācija kampaņas mājaslapā: www.rik.lv.